luni, 21 martie 2016

Vopsea Loncolor EnVogue fără amoniac-review

Îmi plac culorile, cu atât mai mult îmi place culoarea blond în materie de păr. Cum nu am fost înzestrată cu păr blond de la natură ( deși mi-aș fi dorit), din liceu am început să mă vopsesc blondă. 

Cred că am încercat aproape toate nuanțele de blond, dar din experiență știu că mai trebuie să faci și pauze mai lungi între vopsiri, iar din când în când să folosești și vopsea fără amoniac.

Tocmai de aceea, am ales vopseaua Loncolor EnVogue o vopsea permanentă pentru păr, fără amoniac. Am mai folosit Loncolor însă doar cu amoniac.


Nuanța este 8.32-blond auriu deschis.

DESCRIEREA OFICIALĂ

- Formulată cu ingrediente naturale: unt de shea, fosfolipide, ulei de floarea soarelui și glicol natural din porumb vopseaua permanentă EnVogue , fără amoniac, conferă părului o culoare vibrantă, plină de viață și strălucire, un aspect sănătos, suplețe și flexibilitate.

 O cutie de vopsea conține:
- vopsea permanentă- tub 50 ml
- oxidant cremă- 2 plicuri a câte 25 ml
- balsam cu ulei de argan-plic 15 ml
- pereche de mănuși
- instrucțiuni de folosire




Balsamul cu ulei de argan îngrijește părul proaspăt vopsit, care devine astfel mătăsos și ușor de piept[nat. Provitamina B5 și cheratina hidrolizată din balsama hidratează părul vopsit, oferindu-i vitalitate și strălucire.

-lista de ingrediente

-cum ar trebui să arate părul tău după vopsire

PĂREREA MEA


Fiind o vopsea fără amoniac nu m-a izbit mirosul puternic de chimicale atunci când am preparat-o, ceea ce un mare plus. Nu am folosit mănușile, iar consistența vopselei m-a dus cu gândul la o cremă cu miere în ea. Am folosit ambele cutii, deși la lungimea părului meu erau suficiente și o cutie jumătate. Mi-a plăcut că nu am simțit la rădăcina capului, cum mă înțeapă pielea sau mă arde, senzația e plăcută, nu ustură, simți ca și cum ai o cremă hidratantă în păr. Am mai folosit vopsele fără amoniac și știu că acestea sunt grozave pentru păr, în sensul că hidratează și dau strălucire părului. Între vopsiri cu vopsea permanentă cu amoniac, mai aplic astfel de vopsele, așa că v-o recomand să o încercați.

Am stat cu vopsea mai mult de 30 de minute, a acoperit perfect rădăcinile, iar culoarea nu a ieșit ca pe cutie, nici nu avea cum, deoarece orice vopsea iese cu 1-2 nuanțe mai închis sau mai deschis, mai ales la prima aplicare. Cele fără amoniac nu colorează foarte mult părul, dar în schimb îi dau strălucire și suplețe.

Un mare plus al acestei vopsele este balsamul, are 15 ml și mi-a fost mai mult decât suficient pentru părul meu de lungime medie. Ador acest balsam, mi-a lăsat părul atât de mătăsos și ușor de pieptănat, încă de când l-am aplicat am simțit la propriu că îmi hidratează părul.

Referitor la căderea părului după vopsire, nu am observat o cădere a acestuia mai mult ca de obicei.

DACĂ O VOI RECUMPĂRA? Cu siguranță da, căci îmi place faptul că dă o strălucire părului, o nuanță plăcută și hidratare deosebită. Părul are nevoie să respire, așa că eu aceste vopsele fără amoniac le consider mici tratamente cu rol benefic asupra sănătății părului.
Am încercat să surprind diferențele înainte și după, e puțin cam greu, dar ca să vă faceți o idee. Vopseaua Loncolor a acoperit rădăcinile și pare șuvițat cu nuanțe de blond mai deschis, în condițiile în care blondul meu e închis.



PREȚ :14 LEI -pretul  poate varia în funcție de locul în care o cumpărați.


Vă recomand această vopsea dacă doriți o colorare blândă pentru părul vostru, oferind părului strălucire și vitalitate.

O să mai revin cu detalii cu privire la modul în care rezistă pe păr.

Mai multe detalii și pe Loncolor



VĂ MULȚUMESC PENTRU VIZITĂ! 
 VOI AȚI FOLOSIT ACEASTĂ VOPSEA?


6 comentarii :

  1. Hey, iti sta bine! Imi place! :)
    Sa-ti fie de bine! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult culoarea care ti-a iesit. Nu stiam ca pot folosi vopsea fara amoniac intre vopsiri cu vopsea permanenta asa ca iti multumesc, am invatat ceva nou, in conditiile in care tocmai m-am vopsit saten deschis, dar a iesit mai inchis decat imi doream eu. O sa incerc cu Loncolor sa vad ce iese.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place foarte mult noanta aeasa si cum a iesit pe parul tau si eu urmeaza sa ma vopsesc chiar sunt curioasa ce va iesi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasa nuanta! Imi place vo[seaua de la Loncolor fara amoniac! Eu raman la dragostea mea: negrul!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...