duminică, 20 martie 2016

Brătările Imperi-accesorii mereu la modă

Ador infinitul cerului, care îmi reamintește că limita noastră e cerul sau poate doar noi ne creăm limitările?  Cercul este simbol al infinitului, tocmai de aceea inelele și brățările semnifică tocmai această dorință a omului de încropi într-un obiect infinita sa dragoste.

Îmi plac brățările am o adevărata colecție acasă. Indiferent din ce material sunt făcute, pentru mine bijuteriile sunt o reală bucurie. O bijuterie e ca o plăcere nevinovată, ca un drog, tocmai de aceea periodic îmi cumpăr câte ceva. 

În materie de brățări, am descoperit modele interesante pe site-ul Imperi. Toate sunt realizate din materiale de calitate, cum ar fi pietre semiprețioase și oțel inoxidabil placat cu aur. Îmi place că sunt realizate din pietre semiprețioase, deoarece acestea au efect asupra psihicului nostru, în plus au un design deosebit, ieșit din comun.

Grey Jasper | Cub Head | CZ Diamonds - Imperi - 1


Cu siguranță, acest site poate fi o adevărată inspirație pentru cei care doresc să ofere
  brățări cadou unei persoane dragi, pentru că pe Imperi mereu găsești ceva la modă. Aceste brățări sunt unisex deci se pot oferi cadou și unui bărbat special din viața voastră.

Tocmai de aceea, mă gândeam să îmi surprind iubitul și să îi cumpăr o brățara Imperi, cu siguranță va fi foarte încântat. Bărbații nu prea pot purta bijuterii, dar cu una dintre aceste brățări argint îi puteți arăta iubitului vostru cât de mult îl iubiți, și desigur cu o astfel de brățară va fi chiar foarte cool și masculin.

Matte Black Onyx | Panther Head | Gold Plated - Imperi - 1

Pentru mine, aș alege această brățară roz cu pietre semiprețioase din agat roz, o piatră cunoscută pentru că înlătură sentimentele negative, inclusiv tensiunea interioară. Agatul învinge amărăciunea, transformând toate sentimentele negative în unele pozitive, dând o stare de bună dispoziție. Daaa, cu siguranță mi-ar trebui și mie o astfel de brățara, care pe lângă designul deosebit, are și pietre cu efecte benefice asupra noastră.

Pink Agate | Skull Head | Gold Plated - Imperi - 1

TRANSPORTUL ESTE GRATUIT LA COMENZI DE PESTE 150 LEI, iar sub această sumă transportul este 15 lei.

VĂ PLAC BRĂȚĂRILE IMPERI?


7 comentarii :

  1. Tocmai marturiseam pe blog ca m-am indragostit subit de culoarea roz. Iar acum descopar in articolul tau o superba bratara roz. Nu ti se pare o frumoasa coincidenta? Iar daca piatra respectiva imi alunga gandurile negre cu atat mai bine. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt chiar faine bratarile acestea. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. La sugestia ta, am vizitat site-ul imperi.ro. În primul rând, nu am văzut în ofertă nicio brățară roz ca aceea din poza de la tine, nici roșie ca aceea din header-ul acelui site. Chiar vreau să subliniez că mi se pare o ofertă săracă, cu brățări numai negre și gri, toate la fel, un șir de pietre în formă de bilă + ceva de metal și destul de scumpișoare.
    Articolul tău și-a făcut datoria pe deplin, m-a făcut să intru pe acel site, dar acolo vreau să găsesc și brățări din ametist, crisolit, jad, carneol, malachit etc. etc.

    Să ai o săptămână cât mai bună, Ella!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua,

      Cea roz: https://www.imperi.ro/products/pink-agate-skull-head
      Cea rosie: https://www.imperi.ro/products/red-coral-skull-head-gold-plated

      Ambele sunt pe pagina a 2a din "Catalog"

      Ștergere
  4. Interesante,cea roz îmi place!
    O săptămînă frumoasă îți doresc,Ella!
    Pupicei.

    RăspundețiȘtergere
  5. interesant model, am ceva asemanator dar ar trebui sa imi maresc colectia

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...