sâmbătă, 19 martie 2016

Ador pantofii Modlet-review

Vă povesteam acum ceva timp despre site-urile unde putem găsi încălțăminte online la prețuri acceptabile. Unul dintre aceste site-uri este Modlet. Căutam să îmi iau pantofi pentru primăvara care parcă nu mai vine și am dat peste acest site.

Transportul este 9.9 lei, iar la comenzi de peste 150 ron transportul este gratuit. Pentru că m-am abonat la newsletter-ul lor, la prima comandă am beneficiat de transport gratuit indiferent de valoarea comenzii. Comanda a venit în 2 zile, ceea ce e bine, au ajuns chiar de 8 Martie.

Pantofii crem au costat 74.90 lei, sunt foarte frumoși și confortabili. Vârful este din piele întoarsă. Îmi place că se pot asorta la multe ținute. Am ales pantofi confortabili, căci vreau să mă simt bine și nu cocoțată pe niște pantofi cui care îmi dau dureri groaznice de spate. Admir pantofii stiletto, am și eu multe modele, dar nu îi mai port decât la ocazii speciale.



Pantofii negrii sunt tare confortabili și în plus au costat doar 44.90 lei. Găsiți multe modele și pe alte culori la pantofii cu talpă ortopedică. Chiar își merită banii.




MULȚUMESC PENTRU VIZITĂ!

THANKS FOR STOPPING BY!


6 comentarii :

  1. foarte frumosi sunt..am si eu ceva asemanator ca cei negri.

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt foarte frumosi cei negri <3 ador pantofii de genul acela <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-a placut intotdeauna modelul acesta putin retro, este tare romantic si feminin.

    RăspundețiȘtergere
  4. arata foarte dragut si mi se pare foarte comozi, amsi eu doua perechi asemanatoare desi in ultimul timp port doar pantofi josi(comoditatea)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt foarte frumosi, sa-i porti sanatoasa. Am si eu niste pantofi asemanatori cu cei crem doar ca la varf sunt decupati. Abia astept sa vina primavara cu adevarat si putem purta pantofi practici si lejeri.

    RăspundețiȘtergere
  6. Au fost rezistenti? Merita investitia? merci

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...