joi, 17 martie 2016

Review: Parfum So Elixir de la Yves Rocher

Mult timp am folosit parfumul So Elixir de la Yves Rocher. Un parfum floral care mă reprezintă și care persistă foarte mult timp. Dar, o dată cu mutarea mea, am pierdut din vedere această veche dragoste a mea, și am rămas fără parfumul meu preferat.

De aceea, săptămâna trecută am făcut o comandă Yves Rocher, iar printre produse am adăugat parfumul de care îmi era atât de dor.

Dacă vă plac aromele florale, So Elixir vi-l recomand cu mare drag. Yves Rocher nu lucrează în sistem de reprezentant, ci fiecare își comandă pentru el, devenind astfel client. Cu fiecare comandă dată, primești cadouri din partea lor. Eu am comandat de 134 lei, și am plătit doar parfumul So Elixir, un sampon, un balsam și un gel de dus, iar în plus am primit cadou un alt parfum Comme une evidence, o apă de toaletă Liliac (care miroase grozav), și un gel de duș, iar produsele mi-au fost aduse acasă prin curier.


Descrierea oficială a parfumului So ELIXIR: „Un soare olfactiv ce trezește la viață arome de lemn prețios și flori albe. Senzualitatea esenței de Patchouli se contopește cu un absolut strălucitor și senzual de Iasomie Sambac. Absolutul din boabe de Tonka imprimă parfumului o notă aparte ce creează dependență” Marie Salamagne și Olivier Cresp, Parfumieri


Materii Prime Naturale

ABSOLUT DE IASOMIE SAMBAC
Iasomia Sambac este caracterizată de notele sale florale pudrate și opulente.

ESENȚA DE PATCHOULI
Patchouli conferă forță și profunzime.

ABSOLUT DIN BOABE DE TONKA
Boabele de Tonka reprezintă un melanj subtil de note balsamice și condimentate.

PĂREREA MEA: Este un parfum floral, foarte dulce, care emană senzualitate și precum spun și ei pe site, chiar creează dependență. Se menține foarte mult timp, iar la serviciu colegele au remarcat că am schimbat parfumul și m-au întrebat ce folosesc căci miroase foarte bine. Eu am mai încercat și alte parfumuri de la Yves Rocher, însă doar cu acesta m-am împăcat foarte bine, în sensul că acesta se menține chiar și o zi întreagă pe piele, îi simt aroma tot timpul. Dacă vă plac parfumurile dulci So Elixir este o alegere potrivită.

Eu am ales varianta de 50 ml, pentru că vreau să îmi ajungă mult timp, a costat 109 lei și este apă de parfum. Pe site, găsiți So Elixir apă de toaletă nu l-am încercat, dar eu prefer apa de parfum, căci persistă mirosul mult timp. Cred că apa de toaletă e indicată vara, așa că o să țin cont la vară să îl comand.

Parfumul îl găsiți online pe site-ul Yves Rocher în varianta 30ml, 50 ml sau 100 ml. Nu veți găsi doar parfumuri pe site, ci produse destinate îngrijirii întregului corp. Nu uitați că la orice comandă, Yves Rocher vă oferă diverse cadouri, ceea ce mi se pare foarte drăgut, e o dovadă de respect față de clientele sale.

Mai sunt și alte variante ale acestui parfum, nu le-am încercat, rămân fană a variantei aurii, prima de altfel produsă de ei.

Mai jos aveți surprizele lunii, ca să vă dați seama ce cadouri primiți dacă faceți o comandă în luna martie. 
VOI AȚI FOLOSIT ACEST PARFUM SAU ALTE PRODUSE YVES ROCHER? 
CARE ESTE PRODUSUL VOSTRU PREFERAT DE LA EI?

VĂ MULȚUMESC PENTRU VIZITĂ!
THANKS FOR STOPPING BY!



10 comentarii :

  1. Am avut parfumul asta si pot sa spun ca il iubesc. Am incercat si so elixir purple dar nu este la fel de bun si frumos ca asta. Referitor la campaia acestei luni, eu zic ca este o oferta buna. In plus rimelul meu volum vertiginos este pe terminate asa ca am sa beneficiez de noua oferta ca sa imi iau unul nou!

    www.rokolla.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu l-am încercat, dar poate pe viitor, dar gelul crema de dus cu cafea îl am și eu și este absolut wow.

    RăspundețiȘtergere
  3. sa il folosesti cu placere in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Testat, mi-a placut si mie, e un parfum care merita! :*
    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumoasa descrierea oficiala a parfumului,eu nu sunt fan arome florale ,si mi-ar place sa-l incerc

    RăspundețiȘtergere
  6. So elixir l-am incercat si eu in magazin, are un miros interesat..

    RăspundețiȘtergere
  7. Folosesc produsele Yves Rocher de opt ani și nu le-aș schimba cu nimic. Am purtat și parfumul So elixir, dar preferatul meu este Comme une evidence.
    Alte produse de care nu m-aș putea lipsi și pe care le recomand tuturor doamnelor și domnișoarelor care vor să-și îngrijească cu adevărat tenul sunt cele din gama Riche creme, pentru ochi, pentru față (și gât) și pentru mâini. Mai sunt și multe altele, și de îngrijire și pentru machiaj.

    Zi frumoasă, Ella!

    RăspundețiȘtergere
  8. Toate parfumurile Y.R sunt minunate. Nu am incercat apele de toaleta. Merita? Un sfat :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Uuu, vreau si eu sa fac o comanda cat mai curand :D Eu am pus ochii pe So elixir Purple.. (stiu ca mi-a placut mult de la inceput)

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...