joi, 31 martie 2016

OOTD-Look floral

Salutare, dragele mele. Când sunt tura întâi la serviciu, parcă nu mai am timp de nimic așa cum mi-aș dori. Cum a dat căldura, am petrecut destul timp cu fiul meu prin parc, chiar dacă sunt obosită de la serviciu și proiectele mele de pe blog bat la ușa, însă copilul meu are nevoie de aer și mișcare, nu de stat în fața calculatorului sau a tabletelor.

Azi, vă prezint o ținută pe care am așteptat-o cu mare drag, nu știu cum se face dar Poșta Româna are viteza melcului și primesc coletele cu întârziere, deși ele sunt în țară chiar și de 2 săptămâni. Sper să vă placă ținuta mea.


AM PURTAT/I WORE:

Bluză/Blouse- LINK

Fustă/Skirt- LINK


Cel mai mult mi-am dorit fusta. O aveam de foarte, foarte mult timp în wishlist-ul meu și am zis că dacă tot a venit primăvara e timpul să mi-o achiziționez. Mi-a fost greu să selectez fotografiile, pentru că în majoritatea mă strâmb, datorită soarelui puternic din acea zi:))


Fusta merită toți banii pentru că este absolut superbă. Materialul este foarte calitativ, ușor lucios, are dos, dar oricum nu se vede nimic prin ea. Modelul floral este atracția principală, tocmai de aceea mi-am și ales această fustă. Mărimea este one-size, se potrivește cred că pentru toate siluetele, mai ales că in talie o parte are bandă elastică. 



Bluza este și ea deosebită, mai ales partea de sus transparentă care este din organza.
 Mi-am ales mărimea S și s-a potrivit, desigur trebuie să țineți cont de măsurătorile de pe site, care sunt pentru fiecare produs în parte. 






Bluza și fusta sunt de pe site-ul Choies, unul dintre site-urile mele străine preferate, căci aici găsesc haine foarte frumoase și calitative. Sunt foarte încântată de alegerile mele, îmi place la nebunie fusta. Apropo o găsiți și pe alte culori.

TRANSPORTUL PE CHOIES E GRATUIT LA COMENZI DE PESTE 15$ destul de avantajos, iar produsele vin cam în maxim o lună. Dacă vreți să ajungă mai repede, puteți alege varianta de transport prin curier/express shipping, si o sa platiti transportul 15$ indiferent de valoarea comenzii. In acest fel, produsele o sa ajungă la voi în maxim 10 zile.





VĂ MULȚUMESC PENTRU VIZITĂ, vă aștept impresiile cu mare drag!





15 comentarii :

  1. Imi place tot ce este cu flori..o tinuta perfecta pentru sezonul care tocmai a inceput

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce tinuta primavaratica! Imi place fusta

    RăspundețiȘtergere
  3. Se vede ca a venit primavara. Imi plac alegerile tale de astazi

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumoasa si tinuta de azi..albul e preferatul meu ,deci ador piesele vestimentare

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte primavaratica tinuta asta, imi place mult bluzita (si fusta insa nu m-as vedea purtand-o).

    RăspundețiȘtergere
  6. perfecta pentru acest inceput de sezon

    RăspundețiȘtergere
  7. Vaiii mie imi place mult bluzita <3 !!! Te prinde bine cum te-ai imbracat, iti da un aer atat de feminin si primavaratic <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu am fusta asta de la dresslink si imi place mult ^_^

    RăspundețiȘtergere
  9. Un outfit perfect pentru primavara!Romantic si elegant in acelasi timp, imi place foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  10. Am mai vazut fusta si imi place mult! Personal, as fi ales ca bluza sa o bag in fusta, ara ccentua si mai bine silueta.
    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi place bluza. Are un model interesant.

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...