miercuri, 30 martie 2016

Particip la Blogathon 2016



Îmi place competiția bloggosferică,  pentru că îmi dă posibilitatea de a-mi stroarce neuronii la propriu și de a încerca să scriu articole demne de un campionat de blogging.





Nu particip neapărat pentru premii, deși aș fi ipocrită să spun că acest lucru nu mă tentează, dar îmi place să scriu și cum pentru mine bloggingul a devenit un mod de viață, am ales să particip în continuare la ediția Blogathon 2016

Participa la cat mai multe campanii BlogAwards in perioada 01 Martie – 01 Noiembrie 2016 si poti fi chiar tu unul din cei 20 de blogathonisti ce se califica in Play-Off unde vor fi acordate premii garantate in valoare totala de 5000 lei.


O să încerc să scriu pentru toate probele, așa că dacă vreți să vă înscrieți o puteți face pe pagina BlogAwards 

Câteva detalii despre competiție, mai multe pe pagina BlogAwards.

-Pentru fiecare proba vor fi acordate note de la 1 la 10 de catre fiecare sponsor in parte, pentru fiecare articol. Premiile se vor acorda in functie de suma notelor acordate in cele 10 probe. De exemplu, un blogger care primeste nota 10 la fiecare dintre cele 10 probe va acumula 100 de puncte iar un blogger care va primi nota 9,5 la fiecare din cele 10 probe va acumula 95 de puncte.
- Bloggerul care va aduna cel mai mare punctaj va castiga marele premiu, in valoare de 2000 lei.
- Bloggerul clasat pe locul doi va castiga un premiu in valoare de 1000 lei
- Bloggerul clasat pe locul 3 va primi un premiu un valoare de 500 lei
- Bloggerii clasati pe pozitiile 4-20 vor primi cate un premiu in valoare de 150 lei
Vor fi acordate si premii suplimentare, in cadrul fiecarei probe in parte.

blogawards-slider-logo


Un comentariu :

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...