vineri, 25 martie 2016

OOTD- Palton Burgundy

Dragele mele, tot caut primăvara, dar parcă nu o găsesc, lapovița și frigul de azi dimineață m-au dus cu gândul la o iarnă care a uitat că teoretic în calendar e timpul primăverii să strălucească. Ce să facem, ne putem noi pune împotriva naturii?


Când mi-am comandat acest palton, pe care l-am ales pentru culoarea și modelul deosebit, m-am gândit că va fi prea cald pentru a-l purta, dar nu a fost așa, așa că iata-mă purtându-l.


AM PURTAT/I WORE:

Palton/Coat- LINK

Ghete/ Boots- LINK





Paltonul este absolut superb, foarte calitativ și călduros. Când l-am ales, m-au ajutat și pozele fetelor care l-au mai cumpărat, arată ireproșabil în fiecare fotografie. Este luat de pe Shein- un site străin cu haine, încălțăminte și accesorii online foarte accesibile ca preț și calitative, unde transportul e gratuit la comenzi de peste 30$. Produsele vin în maxim 4 săptămâni. Uneori coletele ajung la Poșta Vamală, alteori la Poșta Vamală. Sub 30 $, transportul costă 15$.

Paltonul este ideal și pentru primăvară, și chiar dacă afară era destul de frig si eu aveam doar un tricou pe dedesubt, nu mi-a fost deloc frig. 

Mărimea aleasă de mine este S și s-a potrivit perfect, desigur citesc cu mare atentie înainte să comand, și mă ghidez după mărimea bustului în cazul topurilor. O idee în umeri simt că e strâmt, dar oricum eu sunt mai lată în umeri. 

Materialul pe site scrie poliester, însă eu cred că este din lână probabil în combinatie cu poliester, anyway e din același material din care sunt făcute paltoanele, în general. Nu este nici foarte gros, nici subțire, undeva la mijloc, îmi place că se așează foarte bine și este plăcut la atingere.

Nu are nasturi, are doar un cordon, și 2 buzunare. Este ușor asimetric, îmi place că în spate este lung. 

Mânecile sunt mai lungi, însă am această problemă la toate paltoanele, o să le scurtez la croitorie.

E un palton deosebit, căruia nu îi găsesc defecte, căci este dintr-un material calitativ, cusăturile sunt ireproșabile și design-ul foarte modern, în plus iubesc culoarea. În unele poze de pe site-ul Shein pare roșu, dar e un vișiniu, sau un roșu vișiniu cum vreți să îi spuneți, dar în pozele mele arată exact ca în realitate, adică un burgundy (term. face referire la vinul Burgundy) de aici și culoarea care este asemănătoare vinului.












Alte elemente ale ținutei:
Cercei/Earings -LINK - site cu transport gratuit, puteti folosi codul ARUT10 pentru 10% reducere.
Geantă/ Bag- LINK
Pantaloni/Pants- LINK

Dacă vă place ținuta mea, vă aștept impresiile cu mare drag.

Cuvintele roșii vă duc către site-urile de unde am cumpărat articolele purtate.

VĂ MULȚUMESC PENTRU VIZITĂ!




6 comentarii :

  1. Paltonul este destul de lung si nu este stilul meu dar pe tine sea seaza frumos.

    www.fashionwithcriss.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar e chiar deosebit modelul si imi place ca are o culoare mai vie, nu este negru sau gri, adica mohorat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place foarte mult acest paltonas, e atat de elegant! Imi place cum iti sta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesant modelul acestui palton! Imi plac cerceii si sunt 3$ ... vreau si eu

    RăspundețiȘtergere
  5. Are o culoare superba!! Iti sta tare bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. E foarte fain. Cred ca arata misto si cu o fusta midi <3

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...