vineri, 4 martie 2016

Shein Publisher Program

V-am mai povestit de programul Shein. Este o modalitate de a câștiga ceva bănuți de buzunar, atunci când ai un blog și timpul îți permite acest lucru.

Te poți înscrie în program chiar aici. 

Primești 15$ pentru fiecare articol aprobat de ei, iar dacă articolul e respins primești 5$ în puncte, adică 500 de puncte. Când strângi 50$ în cont, la fiecare 20 ale lunii,banii îți intră automat în contul de paypal. Nu orice articol e aprobat, am observat că aprobă mai greu, dar acest program îți permite să faci bani și în alt mod. 

Folosind codul tău de afiliat, poți da share hainelor de pe site pe diferite grupuri. Astfel ai șansa să primești 10% din vânzări. Adaugi codul de afiliat la sfârșitul linkului și îl promovezi pe diferite grupuri pe Facebook, Twitter sau alte rețele sociale.

Desigur, ai de muncă și la articole, trebuie să le faci cât mai atractive, să ai cunoștinte de photoshop, să realizezi diferite colaje, nu e chiar ușor, dar nici greu. 

Mai jos aveți câteva inspirații de primăvară.

Navy Bleached Rivet Split Denim Dress


2 comentarii :

  1. Eu o consider o metoda usoara de facut bani sau puncte. Nu mi se pare atat de solicitanta si o apreciez foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi plac ținutele alese de tine!
    O primăvară frumoasă îți doresc,Ella!
    Îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...