duminică, 6 martie 2016

De unde cumpărăm încălțăminte ieftină?

În ultima vreme, îmi cumpăr haine și încălțăminte doar online. De ce? Pentru că e simplu, rapid și chiar mai ieftin decât să merg în magazine. În plus am la dispoziție nenumărate magazine online de unde pot cumpăra.

În materie de încălțăminte, aleg site-urile online pentru că port număr mic și astfel dacă aș merge în oraș să îmi cumpăr aș cutreiera tot orașul pentru că numele mici și mari se găsesc foarte greu. În mediul online lucrurile stau total diferit, căci cu siguranță din 10 magazine online pe 8 dintre ele vei găsi numărul dorit.

Azi aș vrea să vă prezint câteva modele de pantofi de pe site-urile Modlet, Kalapod și Depurtat.

De pe site-ul Modlet, mi-am și comandat 2 perechi, căci le-am găsit la prețuri bune. Am primit și transportul gratuit, căci m-am abonat la newsletter-ul lor. Oricum transportul e foarte mic 9.99 lei, iar la comenzi de peste 150 ron transportul este gratuit. Pe site, găsiți și încălțăminte de piele, chiar au modele foarte frumoase.

Pantofii aceștia sunt la reducere, doar 44,90 și sunt pe multe culori și modele.

Mi-au plăcut și acești pantofi căci au tocul gros și sunt confortabili. Preț redus și el de 74.90 lei

Recunosc că i-aș fi luat și pe aceștia, sunt superbi. Preț 110,90

Din categoria pantofi de piele, mi-a plăcut această pereche.

De pe site-ul Depurtat mi-au atras atenția multe perechi mă rezum la cele de mai jos. Transportul e gratuit la comenzi de peste 149 lei. Transportul este doar 9 lei pentru comenzi sub 149 lei. Interesant este că se poate plăti și paypal. 




Pe Kalapod prețurile sunt și mai mici, dar pe site, nu prea găsesc numărul meu, însă găsiți pantofi chiar și sub 20 de lei. Avantajul acestui site este că găsiți încălțăminte pentru întreaga familie, așa că dacă vreți să faceți o comandă puteți să comandați și pentru soț și copii. Transportul este gratuit la comenzi de peste 99 ron, sub aceasta suma, transportul costă 12 lei


5 comentarii :

  1. Intr-un timp eram innebunita sa imi cumpar incaltaminte cu talpa ortopedica. Pe de o parte incaltamintea era extrem de comoda si puteam sa circul oricat de mult doream fara sa am vreo problema si pe de alta parte un pic de toc da o nota aparte de eleganta, chiar daca tocul nu este cui. Nu ma gandeam ca pot gasi incaltaminte sub 50 lei. Chiar imi fac cu ochiul primii pantofiori

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesanți cei cu ”imprimeuri florale” de la Depurtat și Kalapod!

    Săptămână bună, Ella!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pantofii cu toc gros sunt preferatii mei, mai ales ca sunt foarte comozi...

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie imi lipseste o pereche de pantofi cu motiv floral. Imi place perechea din articol.
    Kaiyo Aino Blog-White Dress
    Facebook
    Instagram

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulțumesc pt informații, imi plac cei roșii și cei florali!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...