vineri, 11 martie 2016

OOTD- Denim, yes, please!

Dragele mele, ce mai faceți? Așteptați primăvara? Cred că toată lumea vrea să vină odată vremea în care putem etala pantofii și îmbrăcămintea de primăvară.

Mi-a plăcut prima poza de mai jos pentru magnolia din decor, care în ciuda vremii de afară, se încăpățânează și luptă cu frigul. Așa e și în viață, trebuie să luptăm împotriva tuturor și să strălucim.

Ținuta de azi este una casual, care poate fi purtată la birou și în timpul liber, avantajul denimului de a fi purtat și integrat cu tot felul de piese vestimentare.


AM PURTAT:
Bluză denim/Denim blouse- LINK
fustă- random
Pantofi/Shoes- LINK

Bluza este din denim, însă un denim subțire, îmi place că se poate purta așa cu mânecile suflecate având un nasture lateral și o bandă care permite ca mânecile să stea fixe. Mi se pare că este mult mai deschisă decât arată pe site, eu am luat varianta light blue și mărimea M.
Cred că singurul dezavantaj al acestei bluze este faptul că se calcă destul de greu din punctul meu de vedere și este un denim subțire. Ce bine ar fi fost să nu se calce deloc, nu îmi place să calc :))



Îmi place mult bluza fiind prima bluză de acest gen din garderoba mea, pentru că este ușor de asortat la diferite ținute. Inițial mă gândisem la o ținută cu un maieu și să las cămașa deschisă, dar am renunțat la idee, ca să puteți vedea bluza în toată frumusețea ei. Apropo buzunarele sunt doar de decor, iar nasturii sunt tare drăguți.





Bluza este luată de pe site-ul Banggood, site online cu transport gratuit, unde găsiți haine și încălțăminte pentru femei și bărbați, dar și multe chestii utile pentru calculatoare, mașini și multe altele. 





Sper că vă place bluza mea, vă aștept impresiile cu mare drag.



15 comentarii :

  1. foarte draguta tinuta , dar ce imi place si culoarea ta de par <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma vopsesc de ceva timp cu gerocossen blond aluna,tine f mult vopseaua,nu se decoloreaza,e OK din toate punctele de vedere.Multumesc mult,Pupici!

      Ștergere
  2. Imi place bluza din denim. pana acum nu mi-am cumparat niciodata o astfel de bluza dar, vorba ta, este foarte usor de asortat asa ca am sa imi iau si eu una! Ce outfit primavaratic! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,o poti purta lejer in diferite combinatii.Vremea mi-a cam dat batai de cap,caci acum ploua,peste o ora era doare si tot asa.Multumesc mult,Pupici!

      Ștergere
  3. Avem model asemanator, a mea sta pitita cine stie prin ce cutie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place aceasta tinuta si iti vine tare bine combinatia. Imi place foarte mult acest tip de material si am fel si fel de obiecte vestimentare din denim doar ca eu nu le calc nici de frica! :) Am grija, dupa ce le spal, sa le "intind" bine (si nu le las la stors) - ce ramane sifonat se "calca" la purtare. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Diana,si eu evit sa imi iau haine care se calca greu,insa nu am incotro.

      Ștergere
  5. Draguta tinuta; eleganta si totodata comoda :). Imi place mult de tot camasa !

    RăspundețiȘtergere
  6. imi place tinuta ,pare comoda si lejera si eu prefer asemenea camasute ,poti sa le combini cu blugi si pantaloni pana,nu prea ma incanta culoarea,dar tie iti sta foarte bine,felicitari

    RăspundețiȘtergere
  7. O bluzita foarte nice si practica. Iti doresc sa te bucuri de cat mai multe zile cu soare in care s-o porti fericita. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place camasa, poate fi purtata in muuulte combinatii!! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Banggood este unul dintre site-urile mele preferate, au de toate plus transport gratuit! :) Imi place mult camasa, I love denim!Site-ul de unde ai luat pantofiorii nu-mi era cunoscut insa am aruncat o privire pe el si deja am descoperit o pereche de pantofi pe gustul meu!

    RăspundețiȘtergere
  10. Super nice, îmi place ținuta ta 😊💋

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...