joi, 31 martie 2016

Dependentă de net, caut leac!

,, Recunosc am un mare viciu. Sunt dependentă de el încât am nevoie de acesta în doze zilnice. Dacă nu am contact cu el, simt că intru în sevraj și nu mă pot controla și cedez.''


Așa începea desigur discursul meu în cadrul Întâlnirii Internauților Anonimi.

,, Mi-a fost foarte greu să recunosc că sunt dependentă de calculator și implicit de internet, când într-o bună zi, calculatorul a cedat și nu am mai avut acces la el vreo 2 zile. Nu aveam pe atunci nici telefon modern ca să intru pe internet, așa că practic în acele două zile eram într-o stare similară cu sevrajul. Deja turbasem când am auzit că pc-ul meu antic nu se mai poate repara și că am pierdut toate, dar absolut toate documentele mele.

Nu am mai stat pe gânduri și am intrat pe magazin online de unde mi-am achiziționat un calculator performant.
logo_mediadot_patrat
Nu puteam să risc să rămân fără calculator, așa că am investit ceva bănuți într-un calculator performant capabil să ducă la bun sfârșit toate provocările mele bloggosferice.

A fost totul frumos o perioadă, însă de la un timp de vreme, totul se încărca mai greu, auzeam un zgomot ciudat când deschideam anumite pagine, când într-o bună zi a clacat și el chiar în mijlocul creării unor documente super importante pentru serviciu. Nu apucasem să salvez decât pe jumătate ceea ce lucrasem, așa că disperarea mea era dublă:Una- că trebuia să o iau de la căpăt cu munca mea. Doi- că și pc-ul meu a trecut în neființă.

Slavă Domnului, nu a fost decât o pană de curent, mă panicasem degeaba, dar acest lucru m-a determinat să îmi cumpăr încă un lucru care îmi putea salva munca mea bloggosferică și nu numai. SSD-UL ERA SALVAREA MEA ABSOLUTĂ!  De ce? Păi la recomandarea tipului care îmi instalează mie programele pe pc, mi-a spus: Caută oferte SSD  căci un astfel de dispozitiv îmbunătățeste viteza oricărui calculator. O să vezi că o să am dreptate.

Să știți că a avut dreptate, calculatorul meu merge ireproșabil acum, am aflat cu adevărat ce înseamnă viteză pe internet, acum nu mai trebuie să aștept minute bune până să se încarce o anumită pagină, căci vitezele de transfer ale dispozitivelor Solid State ajung până la 2gb/s în cazul celor foarte performante. În plus crește rezistența la șocuri, pentru că  SDD-urile nu au componente mobile.


11181779_1191560034193379_4769063824927517783_n
Eu am ales un SDD de pe mediadot.com găsiși multe promotii SDD Kingston. Al meu a costat destul de bine, doar 209 lei, pentru că l-am luat la promoție. Nu regret alegerea făcută pentru că datorită acestui dispozitiv inteeigent, am prelungit viața calculatorului meu și nu doar am prelungit-o, dar se încarcă mult mai repede orice pagină sau aplicație dorită. Acum sunt pe viteza HyperX

DA, RECUNOSC SUNT O DEPENDENTĂ DE CALCULATOR și de NET! NU POT TRĂI FĂRĂ ELEEEEE!!!! Când găsiți leacul să mă contacți și pe mineeeeeeeee!!!!''

Și uite așa am plecat de la întâlnirea internauților anonimi, convinsă că nimeni nu mă va vindeca de dependența de net și pregătită să scriu un nou articol pentru Spring SuperBlog 2016.




2 comentarii :

  1. Drăguț articol! Nu e rău un SDD din ăla, am să vorbesc cu consultantul meu în probleme de computer! :) Acum mă duc să mă uit pe mediadot.com.

    Zi frumoasă, Ella! ☺

    RăspundețiȘtergere
  2. Habar n-am ce-i SSD (intuiesc, doar) dar cred ca-mi trebuie si mie unul. :) Am aruncat o privire si pe site, dupa indicatiile tale...
    Dependenta de net nu cred ca sunt... :)) am avut PC stricat si cateva luni si n-am avut probleme de... sevraj (doar ceva "furie" in primele zile) - dar nici nu am de lucru online, ca tine si ca altii. :)
    Ziua minunata sa iti fie!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...