marți, 1 martie 2016

OOTD-Vesta de blană și pantofi cu pisici

Salutare, dragele mele! Sper că ziua de 1 Martie a fost pentru voi extraordinară.  Pot spune că pentru mine astfel de zile festive sunt și motiv de agitație, însă încerc să culeg doar lucrurile pozitive și să mă bucur de faptul că meseria mea îmi oferă și momente frumoase în toată agitația. 

Pentru azi, v-am pregătit o ținută lejeră și jucăușă, care cred că va fi pe placul vostru.


AM PURTAT/I WORE:

Vestă blană/ Fur Vest- LINK

Pantofi/Shoes- LINK

Leggings- LINK

Bluza/Blouse- LINK

Geantă/Bag- LINK



O să încep să vă prezint blănița și egării (oare aceasta e denumirea corectă) care sunt luate de site-ul Newchic. Au costat foarte puțin și sunt calitative. O astfel de vesta de blană îmi doream de mult timp, mai am una, dar e mai scurtă, aceasta e lungă și acoperă perfect spatele. Eu mi-am luat mărimea M, dar văd că în zona bustului îmi e mică, cred că trebuia o mărime mai mare, deși chiar și așa e OK. Are și buzunare, iar sistemul de prindere este de tip cleștișori.

Bluza o am de mult timp este luată prin programul de puncte, și este foarte ok din toate punctele de vedere. La acest model mi-am luat L pentru că am citit review-urile și toate recomandau o mărime mai mare, precum vedeți e numai bună. Materialul se prezintă bine după atâtea spălări. Geanta ați mai văzut-o, îmi place mult, mă gândesc să o comand și pe alte culori.





Egării sunt jumătate imitație de piele, jumătate bumbac. Mărimea este one size, și se potrivește cu dimensiunile mele.



Am ajuns la pantofii mei cu pisicuțe, care sunt niște balerini absolut superbi, din piele întoarsă. Sunt de pe site-ul Shein pentru că eu port 35 și pe acest site îmi găsesc și eu mărimea mea. Acești balerini sunt a treia pereche de încălțăminte de pe acest site și nu m-au dezamăgit. Mărimile se potrivesc perfect cu ale noastre, iar calitatea este deosebită. Îi iubesc maxim, sunt tare simpatici balerinii cu pisicuțe, vi recomand!





Dacă vă place ținuta mea, mă puteți susține prin comentarii, desigur vizualizările pe cuvintele roșii mă ajută enorm și în acest fel aflați mai multe despre produsele prezentate.

VĂ MULȚUMESC PENTRU VIZITĂ!



5 comentarii :

  1. imi place tinuta ta. Balerinii sunt foarte faini :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am aceasta blanita ( de pe alt site si alta culoare) :D Imi plac mult balerinii, sunt super draguti si ma bucur ca ai gasit si marime mica (eu port 36 si rar gasesc marimea asta).

    RăspundețiȘtergere
  3. Balerinii imi plac si mie foarte mult, iti sta asa de bine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am devenit obsedata dupa aceste veste de blana. Cand am dat comanda pe newchic am analizat si aceasta vesta dar eu mi-am ales alte traznai. Sa o porti cu drag pentru ca iti vine perfect.
    Imi place look-ul tau primavaratic si sa vad ca ai trecut la balerini!

    RăspundețiȘtergere
  5. Papucii sunt adorabili, numai buni de luat mami mele care este mare colectionara

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...