miercuri, 30 martie 2016

Idei de cadouri pentru femei și bărbati

- Iubi, vezi că în curând împlinim niște ani de la prima noastră întâlnire, poate îmi iei și mie ceva.
- Da? Am și uitat când ne-am cunoscut prima data. îmi răspunde el ușor glumeț.


Bineînțeles că eu nervoasă ca orice femeie, îi arunc o privire de leoaică furioasă și îi spun: Da, bine, măi, tu după 3 ani uiți când ne-am cunoscut, ce o să mai faci la 70 de ani o să iei pastile de memorie?

- Cum să uit măi Iubi, nu mai are voie omul să glumească că gata voi, femeile și săriți la gâtul nostru. Cum să uit, uite chiar acum mă uitam de cadouri femei

 Așa suntem noi femeile, mai sensibile, mai dornice de atenție, iar în materie de cadouri, desigur avem o listă întreagă.
Cadourile sunt importante pentru orice femeie, așa că dragi bărbați să nu care cumva să uitați de ziua ei de naștere, de ziua în care v-ați cunoscut, ziua în care v-ați căsătorit, 1 Martie, 8 Martie și tot așa, căci riscați să vii se scoată ochii până la adânci bătrâneți pentru infama fapta de a nu marca aceste evenimente printr-un gest frumos și sincer.

Nu mergeți pe principiul că gestul contează, căci atât femeile, cât și bărbații au evoluat în materie de cadouri și nu se mai bucură de orice. Ideea este să oferim ceea ce știm că persoana dragă își dorește. Putem afla acest lucru direct de la ea sau putem să bănuim noi, ceea ce își dorește. Eu în materie de cadouri femei, îmi doresc de la parfumuri, bijuterii, genți, pantofi până la haine sau diverse accesorii pentru casă, dar de regulă îi spun iubitului meu direct ce vreau, căci bărbații nu prea se pricep la cadouri și mai bine îi spun exact ce vreau.

Gestul contează, dar trebuie făcut cu stil și clasă, așa că am apelat la site-ul Mongift.ro pentru câteva idei de cadouri bărbați că doar Iubi meu merită tot ce e mai bun, mai ales că aniversăm și noi ceva anișori frumoși împreună. De regulă, mergem împreună să ne cumpărăm cadouri sau eventual comandăm de pe net ce ne dorim. Valoarea unui cadou este egală cu valoarea iubirii noastre, ci doar un mijloc de a arăta celuilalt că ne pasă, cel mai frumoase cadouri pe care cineva să le ofere cuiva nu sunt lucruri, cele mai bune de oferit sunt: puțin TIMP, Dragoste, Îngrijire și Respect. Venkat Desireddy.


Mongift

Dacă totuși sunteți mai romantici, și vreți să vă surprindeți iubita, puteți apela la comunitatea Mongift, unde vă puteți crea cont și astfel vă puteți inspira din ideile lor de cadouri femei. Vă puteți invita persoanele dragi să se înscrie și ei pot posta ceea ce își doresc, listele lor de dorințe și în acest fel, veți știi ce cadou să le faceți la momentul potrivit. 

Nu uita că: Orice cadou, oricât de insignifiant,valorează enorm atunci când îl oferi din toată inima. '' Pindar

Înainte de a cumpăra un cadou cuiva ar trebui să ne gândim la următoarele:

1. Scump, nu înseamnă tot timpul bun, cum nici ieftin, nu înseamnă prost 

2. Un cadou nu poate compensa anumite greșeli sau cumpăra sentimente.

3.Un adevărat cadou cuprinde o parte din tine însuți- Ralph Waldo Emerson

cadouri femei




Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...