miercuri, 16 martie 2016

OOTD- Pantofi sport Bonprix

Salutare, tuturor! 

Stilul sport nu mă caracterizează, dar atunci când merg cu băiețelul meu în parc să se joace, prefer lejeritate și comoditate. Te saturi să porți haine office o zi întreagă și vrei o ținută în care să te simți bine.


De curând mi-am cumpărat un trening și lipseau adidașii, așa că am dat o comandă pe Bonprix, unde am găsit pantofi sport Bonprix la prețuri bune și unde am găsit și mărimea mea.


AM PURTAT:

Pantofi Sport- LINK





Dacă v-am tentant, intrați pe site sigur veți găsi încălțăminte sportivă pentru femei pe placul vostru. Produsele vor veni la voi în maxim 2 săptămâni, durează puțin, dar merită.

Am fost întrebată pe Facebook dacă mărimile corespund pe Bonprix. Eu port 35, mi-am comandat mărimea mea, și s-a potrivit perfect. Calitatea este deosebită, îmi plac adidașii mei foarte mult, au și o culoare care se potrivește la orice. Din păcate, nu mai sunt pe stoc, dar sigur găsiți și alte modele.







VĂ MULȚUMESC PENTRU VIZITĂ!

THANKS FOR STOPPING BY!


6 comentarii :

  1. Nici pe mine nu ma caracterizeaza stilul sport insa din cand in cand simt nevoia sa ma imbrac/incalt cat mai lejer iar treningul cu adidasi sunt combinatia perfecta pentru a ma simti confortabil.
    Imi place modelul ales de tine si sunt uimita ca ai gasit o marime asa mica :) Eu port 36 si pe multe site-uri nu prea gasesc marimea mea; sa-i porti cu placere in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place sa ma imbrac sport. Acest lucru se datoreaza sotului meu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt asa frumosi, pacat ca nu mai sunt pe stoc! :( Si cred ca pe langa comozi sunt si foarte usori! Sa ii porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici eu nu ma pot imbraca sport doar in casa dar adidasi port destul de des

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoasa ținută :), și îmi plac adidași tai, sa ii poți cu placere. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Nici eu nu sunt adepta sticlului sport. Adidasii pe care ii ai tu si i-a cumparat si sora mea si arata super bine, am si eu o pereche pe care o sa o arat in curand pe blog. Foarte frumoase sunt produsele Bonprix! Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...