marți, 29 martie 2016

OOTD- O capă interesantă

Sunt zile atât de frumoase încât tot ce e rău dispare și te eliberezi complet de griji. Una dintre aceste zile a fost în week-end când parcă și soarele a ținut cu noi, și după mult timp ne-am bucurat de o zi superbă de primăvară.


V-am mai spus că la nici 10 minute de mine e Dunărea, așa că am profitat și am mers în explorat, nu e o zonă amenajată nici măcar de plajă, nu e cam deloc îngrijită, dar pe margine, natura își urmează cursul firesc neținând cont de nimic.



AM PURTAT/I WORE:

Capă/Cape- LINK

Ceas/Watch-LINK




Mi-am dorit mult timp această capă și am tot ezitat să o cumpăr. Nu aveam nicio astfel de piesă vestimentară și mi-a plăcut și combinația de culori. Pe site, am avut impresia că e din bumbac mai gros, dar este lână, același material ca la paltoane. Am avut senzația când am văzut-o prima dată că mi-am luat o pătura, dar se așează foarte bine pe corp și îți dă un look deosebit. Mărimea este Asian M.


                                                 



Capa este o piesă vestimentară care nu se demodează niciodată și revine mereu în preferințele designerilor. Se poate purta la orice ținută și din punctul meu de vedere este acel touch care dă un look distinctiv ținutei.









Dacă ați observat ceasul, este tot un articol marca CNDirect, a costat foarte puțin și arată foarte bine.



Dacă vreți să plasați o comandă pe acest site, nu uitați mai bine faceți comenzi mici pentru a nu plăti transportul prea mult.



ALTE ELEMENTE ALE ȚINUTEI

Ghete/Boots- LINK

Blugi/Jeans similar- LINK

Sper că vă place ținuta mea! Vă aștept impresiile cu mare drag!




9 comentarii :

  1. foarte frumoasa si imi place foarte mult locul unde te-ai pozat ,mai ales verdele acela iese foarte bine in evidenta...

    RăspundețiȘtergere
  2. Recunosc ca imi place capa ta. E o combinatie de culori placuta!
    O zi de miercuri cat mi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa tinuta, iti vine perfect. Love it! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte interesant modelul capei, eu nu cred ca am nici macar una

    RăspundețiȘtergere
  5. Esti colorata si foarte frumoasa :) Si locul imi place!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am nici o capa dar pare interesanta aceasta. Preferatul meu este ceasul si este foarte ieftin

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu am o capa care asteapta cuminte sa fie pozata. Imi place combinatia de culori a capei tale. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place capa. Mai ales culorile si modul lor de combinare. Iti sta bine

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoasa tinuta, imi place mult poncho-ul, te pup <3

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...