sâmbătă, 5 martie 2016

Idei de cadouri pentru femei

Salutare,  fetelor! La voi a venit primăvara? Căci la noi sunt zile tare capricioase, se pare că tradiția babelor are și ea un sâmbure de adevăr.

Pentru că îmi plac hainele de tot felul,  am zis să vă prezint câteva inspirații de pe site-ul DeClub.ro. Am găsit multe modele frumoase, iar prețurile sunt acceptabile. În plus, în secțiunea Lichidare de Stoc găsiți multe rochii cu prețuri începând de la 49 lei.

Poate vă face ceva cu ochiul și vă faceți un cadou frumos de 8 Martie. Sau poate bărbații se gândesc că mai au puțin timp până pe 8 Martie și e cazul să vă facă un cadou.

Rochia aceasta este din secțiunea sale și costă foarte puțin 69 lei. Transportul este gratuit la comenzi de peste 250 ron și 15 lei în toată țara, la valori sub 250 ron.



Să știți că pe site nu găsiți doar rochii, ci și încălțăminte, genți, salopete, acceosorii și produse cosmetice, precum și lenjerie intimă.

Tot la un preț foarte bun sunt și acești pantofi de lac, doar 34 de lei


Ce mi-a mai plăcut pe acest site, este faptul că găsești rochii de ocazie la prețuri foarte bune. Să dai 135 ron pe o  rochie de ocazie nu mi se pare prea mult.
Mi-a plăcut mult modelul de mai jos.

LINK

Dintre accesorii mi-au atras atenția brățările. Aceasta este superbă, și costă doar 25 lei.



LINK


Nu puteam să trec cu vederea gențile pe site sunt multe modele deosebite. Mie mi-a plăcut aceasta de mai jos, prin combinația de culori.

LINK


Mi-a mai plăcut și această rochie ieftină de pe site-ul lor.


LINK


HAVE A NICE SHOPPING DAY!

THANKS FOR STOPPING BY!


Un comentariu :

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...