joi, 3 martie 2016

Adio Prăfuici, bun venit Apărici-aspiratorul cu apă

,,Vine, vine primăvara
Se așterne-n toată țara
Curățenia bate la ușă
Și eu am doar chef de... ducă.''


Da, dragele mele, o dată cu venirea primăverii, noi, femeile trebuie să scoatem arsenalele din dotare și să trecem la șmotruială de primăvară. Nu sunt cea mai dedicată gospodină, să zicem că nu îmi petrec timpul liber doar urmărind firele de praf cu cârpa în mână sau scamele de pe covor, uneori inexistente. 

Dacă tot vorbim de curățenie, o să vă povestesc despre aventurile mele cu Prăfuici. Cine este Prăfuici? Păi un aspirator antic și de demult, care deși m-a slujit mult timp, în ultimul an mi-a cam dat bătăi cap. 

Acum vreo săptămână, pe când așteptam niște prietene în vizită, m-am apucat de o curățenie temeinică. De, așa suntem noi, femeile, nu cumva să vină cineva în vizită și casa să fie în dezordine. După ce am definitivat totul, am luat aspiratorul și am încercat să aspir covorul. Spun, am încercat pentru că la un moment dat s-a auzit un buffffff.... și tot praful a ieșit pe unde, nici eu nu știu și toată casa arăta de parcă o furtună de nisip trecuse pe acolo. Bineînțeles, că în secunda doi, prietenele mele au bătut la ușă, iar eu cu o față ca de după război, le deschid ușa:

- Fetelor, mă tem că azi ne bem cafeaua în Sahara.

Toată lumea s-a amuzat teribil, și de atunci aspiratorul meu a devenit Prăfuici și aș mai adăuga eu Antichitici ca să rimeze. Prietenele mele s-au gândit să îmi vină ajutor și mi-au recomandat magazinul MarketOnline.ro de unde să îmi cumpăr un aspirator performant  care să curețe casa boboc fără experimente prăfoase. 
logo_marketonline_mic
Una dintre prietene, Alina îmi spune: Prăfuici trebuie să dispară, dacă ai știi ce aspirator mi-am luat eu, sunt multe aspiratoare profesionale  pe marketonline.ro la prețuri foarte bune. Data viitoare când bem o cafea la mine ți-l arăt pe Adio Prăfuici , un aspirator de prima clasă, un Rohnson care folosește apa pentru a curăța casa, nu praful.

Curiosă, am fost să fac cunoștiință cu Rohnson Aquatech R144. Ce vorbești dom'le, după o scurtă demonstrație am zis că e desprins din filmele SF. Acesta folosește filtrarea prin apă, astfel că praful și murdăria sunt extrase în recipientul de colectare, adică în apă, iar tu doar arunci apa murdară fără să inhalezi tot praful ca ]n aspiratoarele cu sac. Wow, cum îmi doream un astfel de aspirator de ani de zile am dat și eu o comandă pe site, căci Prăfuici trebuia să iasă la pensie, iar aspiratorul cu apă să îi ia locul. Este ideal pentru mămici care țin la confortul casei și la sănătatea celor dragi. Cum băiețelul meu este ușor alergic la praf, aspiratorul cu apă Rohnson îmi va fi de mare ajutor.
Aspirator Rohnson AquaTech R144, Putere 1550W, Capacitate 15 L, Filtrare prin apa, Functie de suflare, Negru/Portocaliu

Adio Prăfuici, bun venit Apărici-aspiratorul cu apă


Articol scris pentru prima probă Spring SuperBlog 2016







3 comentarii :

  1. Atrăgător, aspiratorul Rohnson Aquatech R144 de la magazinul MarketOnline.ro! Chiar mă bate gândul să schimbăm și noi aspiratorul, acesta ar fi o alternativă. Mă duc chiar acum pe site să văd despre ce este vorba.
    E grozav! Și până pe 13 martie prețul este redus la jumătate, nici 400 de lei!

    Primăvară fericită, Ella, și succes la concurs!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte util in casa oricui...multe produse de calitate sunt in acest magazin...

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...