miercuri, 12 august 2015

Strigat de ajutor al unei mame:,, Nu vreau sa imi las copilul singur in aceasta lume.Vreau sa traiesc!''

Sunt mamă și nu îmi închipui cum m-aș putea simți dacă aș afla că mai am foarte puțin timp de trăit și că nu o să îmi văd copilul crescând.


Poate ați văzut zilele aceastea la TV sau în mediul online cazul Geaninei Lisenchi. Are 31 de ani și a fost diagnosticată cu tumoră malignă celebrală gradul 3.A suferit până acum 2 intervenții pe creier, fără succes, căci tumora a recidivat.

Pentru a fi salvată are nevoie urgentă de o operație de 60.000 de euro în Germania, o sumă imensă pentru orice om de rând, dar cred că dacă fiecare dă din puținul lui și ducem vestea mai departe, Geanina are o șansă la viață. Geanina vrea să trăiască în primul rând pentru a-și crește fetița de numai 7 ani.

Vestea m-a lovit ca un fulger și efectiv m-a lăsat fără reacție. Cum să mai reactionez când eu încă port urmele primelor 2 operații și mi se spune că trebuie să mă operez cât mai urgent ca să-mi salvez viața? Îmi doresc să fiu mamă, soție, prietenă, îmi doresc să mă pot bucura de cuvintele fetiței mele care îmi spune câtă nevoie are de mine pe această lume, îmi doresc să trăiesc. Sunt momente în care corpul nu mă mai ascultă, când fricile de tot felul își fac apariția și, totuși, o forță mult mai puternică îmi spune să mă ridic și să lupt. Dumnezeu ne iubește și mă iubește și pe mine, și lucrează prin oameni. Văd acest lucru, deoarece foarte multă lume mă încurajează și-mi vine în ajutor. Vreau să trăiesc, să-mi văd fetița crescând frumos alături de mine, să mă pot bucura de realizările ei, căci are abia 7 anișori”, declară Geanina Lisenchi, diagnosticată cu tumoare cerebrală gradul 3.

Cei care doresc să o ajute  o pot face prin intermediul site-ului Asociatiei Salveaza o inimă, mai multe detalii aici



sau în conturile
BANCA TRANSILVANIA, IASI un cont deschis pe numele LISENCHI IONELA GEANINA
EUR RO86BTRLEURCRT0073429701
RON RO88BTRL02401201734297XX
SWIFT BTRLRO22
tel.0752955755 (sotul ei)




Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...