joi, 27 august 2015

5 blogs I simply adore

Sunt multe bloguri pe care le citesc, însă sunt anumite bloguri de suflet pe care ajungi să le citești și recitești, indiferent de orice.
Ordinea de mai jos nu reprezintă un top, iubesc fiecare blog dintre cele prezentate, în egală măsură și admir fiecare persoană în parte.

Între Vis și Realitate este printre primele bloguri pe care am început să le citesc. M-a atras pozitivismul, energia pe care o degajă Carmen. Îmi place că este o luptătoare, că are o viață dinamică, că împărtășeste cu cititorii ei din experiențele ei.Ea găzduiește și rubrica Miercurea fără cuvinte, unde în fiecare miercuri, puteți posta o fotografie sau mai multe fotografii care vorbesc de la sine, fără cuvinte. Carmen mi-a fost alături de la început, m-a ajutat într-o perioadă nu prea bună din viața mea cu sfaturi, vorbe de încurajare sau chiar critici. Ii multumesc pe această cale, pentru tot!


Un alt blog pe care îl citesc încă de la începuturile mele blogosferice este blogul Pandhorei. Pasionată de istorie, Pandhora ne prezintă incursiuni în trecut, paralele dintre nou și vechi totul într-o notă atractivă, foarte bine documentată.
                                                      

Un al blog drag mie este Summerday.Blogul lui Nice îmi place foarte mult, pentru că de cele mai multe povestește experiențe de suflet, spuse într-o notă sinceră. Iubesc sinceritatea,cam rar, bloggerii își mai expun sufletul pe tavă în mediul online.E pasionată de fotografie, realizează  fotografii superbe pe care le puteți vedea pe blogul ei.

                     

Am lăsat ultimele 2 locuri pentru 2 bloguri de beauty și fashion.

Citesc cu mare drag About women and not only care pe lângă faptul că este un blog de beauty si fashion, Mihaela scrie foarte bine, și ne prezintă și alte aspecte ale vieții ei.
                                             

Pentru mine, ea este un model în ceea ce privește un blogger de beauty si fashion, și am remarcat la ea, că spre deosebire de alte bloggerițe de beauty, își rupe din timpul ei și îți lasă comentarii pe blogul tău. Pentru mine, acest lucru e foarte important, e semn de respect față de cel care te citește, și un mod foarte bun de a interrelationa. Multe bloggerite de beauty iti răspund pe blogul lor la comentariul tău, e OK, dar de multe ori nu am timp să citesc răspunsul, în schimb Mihaela își face timp și intră pe blogul tău și lasă acolo un mic semn.Contează enorm!

Citesc și blogul Lavender Thoughts, un blog de beauty și fashion. 

                                

Pentru mine, Ilda este un adevărat model despre cum ar trebui să fiu un beauty and fashion blogger,am învățat foarte multe de la ea. Ilda chiar știe să scrie, și când citești o postare din sfera fashion, ai impresia că citești o adevărată poveste.Ilda este un om deosebit și îți dai seama de acest lucru, doar citind câteva postări de-ale ei.
                                


O idee marca BlogalInitiative



6 comentarii :

  1. bloguri frumoase, pe care le citesc si eu! ma incarca de energie si pozitivism!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce descriere frumoasa ai facut blogului meu, merci mult. :* Super dragut, sunt impresionata. :)
    Ne cam asemanam noi la partea cu sinceritatea, uneori tu chiar ma intreci. :)) :D
    Din pacate vara asta am fost mai mult absenta de pe blog, din cauza caniculei care ma deprima teribil. Poti sa crezi ca nici macar nu eram in stare sa deschid calculatorul? Dar iata ca am revenit in forta printre voi. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. E frumos cand gasesti oameni minunati pe care sa ii citesti si care mai si transmit ceva prin articolele lor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac nominalizarile tale. Ai ales bloggerite sincere, frumoase la suflet, care isi urmeaza drumul fara sa intre in certuri, fara sa deranjeze, fara sa dea din coate.

    RăspundețiȘtergere
  5. îti multumesc mult pentru apreciere... nici nu stiu ce sa spun, nu ma asteptam sa gasesc aceasta postare, atât de târziu - este 6 octombrie! Pe 27 august eu eram deja de trei saptamâni în concediu si m-am întors acasa pe data de 3 septembrie. Oh imi pare rau ca nu am ajuns pana astazi înca sa iti multumesc. Dar o fac acum. Sincera sa fiu, nici nu cred ca merit sa vorbesti atat de frumos despre mine - în ultimul timp noi nu ne-am mai vizitat, mi-am spus punctul de vedere în legatura cu campania publicitara in care esti prinsa si... fiecare isi urmeaza drumul.
    Iti doresc sa fii fericita si sa fii inconjurata de prieteni care sa te aprecieze si sa te respecte. Numai bine, Ella draga!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...