vineri, 28 august 2015

Reduceri de reduceri pe shein.com

Ladies, pe shein.com, sunt multe reduceri notabile. Eu mi-am cumpărat ceva, prin programul de puncte, mai ales că în ziua respectivă transportul a fost gratuit chiar și la achiziția prin puncte,de regulă plăteam 15$, acum am plătit doar 1 dolar, o taxă de asigurare a coletului, atât, și mi-am luat haine de 72 de dolari.De abea astept să primesc comanda!


Am ales pentru voi, câteva haine pe care le-aș fi adăugat și pe ele în coș, dar poate data viitoare.

Trebuie neapărat să îmi aleg o rochie dantelată, am văzut multe fete cu haine dantelate, de pe acest site si mi-au plăcut mult.



O pereche de cerceluși care costă nici 2 $.



O rochie de blugi îmi doresc de foarte mult timp, îmi place aceasta de mai jos.



Mi-a plăcut și acest model de rochie, e foarte simplu, dar de efect prin manecile din piele sintetică. Pretul e si el foarte bun, 9,90$.



O rochie neagra îmi lipseste cu desavărsire, poate pentru că eu iubesc culorile, dar trebuie si o rochie in non-culori, nu?



Mi-a plăcut această bluză brodată, e deosebită.




În cazul în care faceți o comandă, citiți cu atenție mai jos, căci puteți să introduceți anumite coduri prin care beneficiați de reduceri de până la 35 %. 

Promotiile durează până pe 31 August.
Thank You,My Sheiners!

Here Is A Fashion Feast Prepared For You!



Free shipping!
34% OFF Over US$69   Code:thank34
8/24~8/25

Flash sale!
33% OFF Over US$59    Code:thank33
35% OFF Over US$109   Code:thank35
8/25~8/27

60%-80% Off!
Extra $5 Off Over $59     Code:thank5
Extra $10 Off Over $109   Code:thank10
8/27~8/31

Ends: August/31



Un comentariu :

  1. Si eu iubesc culorile. Mai ales vara si primavara, dar toamna si iarna mai port si negru. Imi place mult rochita neagra, cam eleganta... :D

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...