luni, 31 august 2015

Am gasit fotograful perfect pentru nunta

Nunta pare a fi apogeul oricărui om, punctul culminant ale existenței umane.

Nu îmi doresc o nuntă extravagantă, vreau o nuntă unde să pot sărbători iubirea alături de alesul meu.Până la urmă asta înseamnă o nuntă, iubire. La noi, a devenit o adevărata nebunie, de la prea multele obiceiuri, până la stresul total al organizării unei nunți. și cred că astfel pierdem esența unui astfel de eveniment:celebrarea iubirii....


Mi-am promis ca atunci când voi spune DA, voi organiza o ceremonie restrânsă, adio obiceiuri de ia-ti mireasă ziua bună, dansul miresei, udatul miresei, etc și vom face o nuntă pentru noi și sufletul nostru.

Știti cum îmi imaginez eu ceremonia? Cum vedem în filmele americane, o ceremonie undeva pe malul mării, totul amenajat cu gust,simplu, cu multe flori și persoane dragi alături de noi. Nu aș vrea să cred că e doar un vis, căci la noi, ca să faci o ceremonie undeva în afara Bisericii ai nevoie de aprobări și para aprobări. Dumnezeu e peste tot, și simpla prezentă a unui preot ar trebui să facă posibilă unirea destinelor, oriunde. Poate încet, încet, lucrurile se mai schimbă și la noi.

O să vă mai spun un mic secret legat de nunta mea, vreau o adevărată sedință foto la nunta mea, una profesională, de aceea voi apela la fotograf de nunta Bucuresti, o echipă profesionistă care va crea fotografii de o nuntă bună de pus pe coperta unei reviste. Chiar dacă sunt din București se deplasează peste tot în țară, așa că puteți să îi chemați fără probleme. Sunt fotografi și cameramani profesioniști cu experiență, care pot realiza albumul perfect pentru nunta.

Da, asta caut, perfecțiunea în ceea ce privește partea de fotografiat. Pentru că pozele sunt nemuritoare, pentru că în ele trăiesc amintirile noastre, pentru că ele sunt purtătoarele noastre spre eternitate.





Vreau fotografii de poveste, artistice, alături de iubitul meu, iar Joita Lucian este fotograful perfect care sigur îmi va oferi ceea ce vreau: cadre de vis, diafane, care vorbesc de la sine despre povestea noastra de iubire.El este the ONE în materie de fotograf nunta




CE SPUNEȚI DE POZELE REALIZATE DE JOITA LUCIAN?


4 comentarii :

  1. I agree, wedding is an important event indeed! <3
    By the way I nominated you in Sisterhood of The World Blogger Award
    Syleccentricfashion // SCF // alyssamoniquebustillo.co.nr

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you so much Alyssa,I will try to answer your questions!

      Ștergere
  2. nu conteaza sa fie o nunta cum vor altii, ci cum vreti voi si important este ca amintirea din fotografii sa va aduca zambetul pe buze toata viata

    RăspundețiȘtergere
  3. Amintirile sunt de nepretuit, conteaza sa angajezi un profesionist la cel mai frumos eveniment din viata ta.

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...