miercuri, 26 august 2015

Fuste din piele ecologica

Cu gândul la vacanta care nu stiu cum a zburat, incă visez la zile insorite si un concediu pe termen nelimitat. Senzatia ca voi incepe serviciul, ca vara s-a terminat, imi dă o stare de melancolie.In acelasi timp sunt constientă că odată cu începerea serviciului, garderoba mea va reveni la normalitate. Adio zile fără machiaj și tinute sport, bun venit zile cu tinute office.

Parcă un pic dor de tinutele office imi este, așa că tot răul spre bine. Sunt în căutare de fuste, așa că am mai dat o raită pe site-ul depozituldelenjerie.ro pentru că am găsit aici multe haine interesante.

Am ales de pe site 2 fuste, vi le arăt și vouă.

Îmi place mult această fustă Figl de tip creion care merge de minune la birou, și de ce nu și la o iesire seara in oras? Imi place culoarea tip nude si faptul că imită pielea, accesorizata cu niste pantofi rosii, o geanta la modă, si un sacou veti avea pe loc o tinuta de senzatie chiar si la office.

Desigur, că dacă tot mi-au fugit ochii către fuste din piele ecologică, nu puteam să nu remarc și această fustă de tip clos. Click pe imaginea de mai jos pentru mai multe detalii.
Superba, asa-i? Aceasta fusta merge si la tinute casual, nu neaparat office, eu as purta-o și in timpul liber cu o pereche de tenesi sau espadrile si un tricou confortabil.

Pe site-ul depozituldelenjerie, primiti 5% discount pentru toate produsele,trebuie doar sa va creati cont.

Un comentariu :

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...