sâmbătă, 22 august 2015

De ce iubesc Japonia?

Am admirat mereu cultura japoneză, precum și tradițiile lor.  Cu siguranță au unele obiceiuri care nouă europenilor ni se par deplasate, dar Japonia emană din punctul meu de vedere deminitate și multă tehnologie. 

Primul meu contact cu Japonia a fost prin intermediul desenelor Sailor Moon, vă aduceți aminte de celebra Usagi Tsukino sau de Mamoru Chibo? Eu, da!


Al doilea contact cu Japonia a fost prin intermediul tehnologiei. Îmi amintesc că unul dintre televizoarele noastre a fost Toshiba, și ghiciți ce, încă mai funcționează, deși e un TV cu tub în spate și are peste 10 ani vechime.

Desigur, televizoarele au evoluat, la fel și laptopurile, de fapt toate gadgeturile electronice sunt într-o continuua evoluție. 

Toshiba, dacă nu știați este un brand japonez, un adevărat lider în materie de tehnologii înalte. De la banalele televizoare, până la tablete, laptopuri, Toshiba produce sisteme avansate de comunicații și informații. Cu o tradiție din anul1875, în prezent Toshiba are vânzări anuale de 86 miliarde de dolari.

Anul acesta se împlinesc 30 de ani de când Toshiba a ajuns pe piața din România, așa că Toshiba România vă invita la un concurs www.30anideinovatii.ro. Cumpără în perioada 25 mai-23 august 2015 orice laptop Toshiba, inregistreaza produsul în cadrul concursului și poți câștiga unul dintre cele 29 de laptopuri Satellite Click Mini sau marele premiu un Kirabook.

Mi-aș dori si un laptop Toshiba Satellite Click Mini, de fapt cine nu și-ar dori? De ce vreau unul? Pentru că este și laptop și tabletă, acest produs este visul meu.
Acasa îl pot folosi pe post de laptop, când am de scris articole pentru blog, iar seara, când stau liniștita în pat îl pot folosi ca tableta pentru navigat pe net, pentru conversații pe diferite retele sociale.sau il pot lua cu mine peste tot. Are un design minimalist, este foarte usor, undeva la 989 gr per total, deci nu ar fi o problema dacă l-as lua în deplasare, nu cântărește nici un kilogram. Sistem de operare Windows 8,tehnologie DDRL și capacitate 32GO, deci un 2 in 1, laptop-tableta super performant.

Vedeți de ce iubesc eu Japonia? Cum să nu o iubesc când de acolo apar asemenea gadgeturi super performante adaptate nevoile tot mai crescânde de tehnologie, dar flexibile, și special create pe sufletul meu :)

Voi v-ați dori un Toshiba Satellite Click Mini?




Un comentariu :

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...