sâmbătă, 1 august 2015

Cum arata lenjeria de pat de pe cumparamisim.ro?

Vă povesteam zilele trecute de cumparamisim.ro, un site online unde găsiți lenjerii de pat la prețuri foarte bune.

Lenjeriile aratau foarte bine,așa că am comandat și eu o lenjerie, mai ales că prețul de 69 ron este mai mult decât atractiv.



 Lenjeria a ajuns chiar a doua zi. Mi-a plăcut că a venit foarte frumos ambalată, într-o cutie de carton, așa cum vedeți mai jos. Este perfectă să o faci și cadou.





Taaaa...taaaaam e voilaaaaa




Modelul tradițional mi-a plăcut foarte mult. Lenjeria este pentru pat dublu și are 4 piese: 2 fete de pernă, cearceaf de pat și cearceaf pentru pilotă.
-lenjeria nu mai este pe stoc, dar cu siguranță veți găsi lenjeria ideală pe acest site.

Îmi place foarte mult lenjeria primită, pentru că este de calitate, nu are defecte, sau cusături anapoda. Materialul este bumbac 100%. 

Observați că cearceaful pentru pilotă are 2 fețe,una dintre ele fiind in ton cu cearceaful pentru pat:



Se prezintă foarte bine și la spălat, eu sincer nu îi găsesc defecte, așa că vă recomand și vouă site-ul cumparamisim.ro, mai ales că au oferta 1+1 gratis . Comanzi o lenjerie și pe a 2-a o primești gratuit.


AȚI COMANDAT VREODATĂ LENJERII DE PAT DE PE ACEST SITE?


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...