luni, 10 august 2015

Choies Wishlist


Nu știu de ce, dar senzația mea e că vara e pe sfârșite, și că în curând ne vom reîntoarce cu toții la muncă.Ce-i prea frumos mai trebuie să se și termine, așa-i?


Pentru că voi începe serviciul, m-am gândit deja că am nevoie de haine pentru toamna care bate la usă,dar cum nu cred că în septembrie va fi frig, am ales câteva haine pe care mi le doresc de pe site-ul Choies.

Îmi place acest sacou, căci e perfect pentru dimineți sau seri mai răcoroase, poate fi asortat la ținute elegante, dar și casual.





Mi-a atras atenția și această rochie.






Fusta este deosebită, funda din talie îi dă parcă un aer chic. Merge de minune cu o bluză albă.




La serviciu, ai nevoie de multe ținute, și mi-a plăcut această bluză albastră,care poate fi asortata la o fusta sau pantaloni.







Pentru un look mai altfel, acest cardigan chiar este o piesă de rezistență.




O rochie în culori are și ea farmecul ei, așa-i?



                                                                     AICI/HERE

Pentru zile în care vrei să te simți confortabil, o pereche de pantaloni model floral.







Pe site-ul choies.com am observat că au transport gratuit, ceea ce e super, mai ales că e vorba de un site străin.




Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...