sâmbătă, 1 august 2015

Nu judeca!

Salutare, dragele mele! 

M-am gândit că v-ați săturat de atâtea review-uri și fashion și e cazul să mai schimb tonul postărilor mele.


Am observat că noi, oamenii suntem predispuși să judecăm pe ceilalți fără a le cunoaște viața, fără a știi ce e în sufletul lor și ceea ce au trăit. Judecăm superficial, mânați fiind de răutate sau invidie. Nu judeca pentru a nu fi judecat, spune o vorbă biblică.Nu sunt perfecțiunea întruchipată, nu sunt o sfântă(cine este de altfel??), dar mi-am asumat întotdeauna greșelile și păcatele.

Spre deosebire de cei care stau și judecă nu mi-am plâns niciodată de milă, nu am așteptat nimic de la nimeni, tot ceea ce am realizat până acum am realizat datorită mie și a celui de Sus. Nu m-a ajutat nimeni să ajung unde sunt, tot timpul am muncit: am muncit să fac o facultate la Stat(buget),am muncit pe brânci să am acest loc de muncă, casa în care stau e a mea,am un copil minunat de care sunt extrem de mândră și care a crescut atât de fericit doar alături de mine.Nu mă laud, nu sunt un model de viață, fiecare își trăiește viața așa cum crede, pe mine atât m-a dus capul să fac, dar am viața pe care mi-o doresc și acest lucru mă face să mă simt împlinită.Iar viața mea e de abea la început, mai am atâtea de făcut. 

Dacă pozez purtând diferite haine, acestea nu sunt luate de mine sau cumpărate de iubitul meu,căci nu îmi permit să îmi cumpăr atâtea haine, și nici iubitul meu nu e miliardar,  ci sunt haine primite în cadrul programelor de fashion blogger.Nu vreau să intru în detalii, dar fetele care participă în cadrul acestor programe știu despre ceea ce vorbesc.La fel și în cazul diferitelor produse cosmetice. Eu sunt de abea la început, învăt zi de zi, nu sunt neapărat un fashion blogger, ci mai degrabă un om care vrea să evolueze, un om care știe că poate mai mult și vrea mai mult de la viață și de la blogul lui. Nu te pozezi pur și simplu, orice tinută înseamnă multă muncă, ca să nu mai vorbesc de promovarea acelui articol și a produselor respective, așa că nu judecați, fără să știți toate detaliile. Unii oameni gândesc: Aaaaaa, ce face se pozează, îi cumpără iubitul haine și din lipsa de ocupatie apare și ea asa ca nu are ce face!!Nu, dragii și dragele mele, acele haine sunt primite de la site-uri online, sunt o parte dintr-un mic contract în care trebuie să oferi calitate și o bună promovare a site-ului, în caz contrar, site-ul încheie colaborarea cu tine. Puteți să îi spuneți ca este ca un mic job, pe care însă așa cum am observat la fetele fashion blogger, îl practică doar din pasiune. Dacă nu faci ceva din pasiune, nu vei obține niciodată calitate!

Nu sunt o mare fană a vedetelor, dar ieri am văzut un reportaj cu Andreea Mantea. O admir enorm acum pentru că a avut tăria să fie o mamă singură. Câte dintre femeile din România au curajul să fie mame singure? Prea puține și știți de ce? Pentru că ne plafonăm în relații în care niciunul nu mai este fericit, căci ne e frică de gura lumii, mergem pe ideea că un copil are nevoie de ambii părinți, sau pur și simplu ne e frică să devenim independente, pe picioarele noastre. Un copil are nevoie de 2 părinți fericiți alături de el, de doi oameni care se iubesc, nu are nevoie de 2 persoane care stau împreună doar de dragul copilului, căci un copil, chiar dacă nu știe să își exprime foarte bine sentimentele, el simte foarte bine tensiunile, lipsa dragostei dintre părinții lui, iar acel copil nu va fi mai fericit decât un altul care crește cu un singur părinte.Nu o spun eu, o spun specialiștii, o spune orice om cu capul pe umeri, care își dă seama că dragoste cu sila nu se poate. Iar dacă voi nu sunteți fericite în căsnicie, de ce credeți că un copil ar fi fericit? Copilul are o relație specială cu mama lui și simte tot ceea ce simte și ea. Dar, fiecare alege să îți trăiască viața lui așa cum vrea,așa cum crede, ceea ce pentru mine pare normal, pentru altcineva pare anormal.

Prejudecăți,mentalități învechite, și răutate cam de aceste cuvinte m-am tot lovit în ultima vreme. E cazul să nu ne mai pese atât de mult de ceea ce face vecinul, să renunțăm la invidii, la răutăți, la ură...la toate acele lucruri care nu ne fac deloc bine și să ne trăim viața așa cum vrem noi, așa cum ne simțim noi bine fără să ne pese de nimeni și nimic.


S-a tot vorbit de lună albastră. Luna albastră nu se referă la culoarea lunii, ci doar la apariția lunii pline de 2 ori într-o lună calendaristică. Aseară am suprins și eu acest fenomen, nu prea mă pricep să setez aparatul foto dar pot spune că luna chiar așa avea culoarea aseară. V-am mai spus că sunt o norocoasă și am ocazia să văd curcubee, sau astfel de peisaje de pe terasa casei mele?Următoarea luna albastră va fi în ianuarie 2018.



Pentru voi, 2 melodii care mă bântuie de ceva timp :)), îmi plac mult!




VĂ DORESC UN WEEK-END FRUMOS ÎN CONTINUARE!



Un comentariu :

  1. Foarte bine ai scris draga Ella. Mi-a placut! Esti sincera si apreciez asta foarte mult la oameni. Ehhh oamenii au avut placerea sa judece mereu, eu nu dau mare atentie acestor oameni.

    Eu nu promovez pe nimeni si fac blogging doar pentru ca imi place asta sa fac - e ca si cum as scrie un "diary". Iti urez successe in toate!
    Te pupic si iti urez noapte buna! Liuba x

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...