joi, 13 august 2015

Ai un blog?Castiga bani cu SheIn Publisher Program

Hello, ladies. V-am mai povestit de programul SheIn Publisher Program.Shein.com este un site asiatic cu haine si accesorii, eu am castigat pana acum peste 150 de dolari cu acest program si am strans si puncte din care mi-am cumparat haine de pe site.

Conditii:
-trebuie să ai blogg neaparat.
-să scrii articole în care să promovezi hainele site-ului Shein.com
-să promovezi articolele si sa obtii vizualizari/click-uri pe linkurile care duc către site-ul lor.

Avantaje:
- poți câștiga 15 $ pentru fiecare articol aprobat de ei.
- dacă articolul nu trece primești 500 de puncte shein, adica 5 dolari din care iti poti cumpara haine, iar valoarea punctelor crește și le poti folosi cand vrei tu.



Nu orice articol trece, puteți scoate banii atunci când strângeti 50 de dolari.


 Dacă vreți să vă înscrieți o puteți face cu un click aici/here, eu zic că merită, mai ales dacă aveți un blog, o pagină de facebook și timp liber. După ce vă înscrieți, începeți să scrieți pentru promoțiile aflate în curs, publicați articolul pe blog, adăugați link-ul la Submit Links pe shein.com și începeți să strângeți vizualizări. Cu cât e mai promovat articolul, cu atât aveți șansa să vă aprobe articolul și să câștigați 15 dolari.Dacă nu este aprobat articolul, primiți 500 de puncte shein=5 dolari de care vă puteți cumpăra haine. Așa că oricum ieșiți în câștig.

Dacă nu doriți să intrați în program, puteți câștiga ca și afiliat puncte shein din care puteți achiziționa haine.


Pe site sunt multe haine frumoase, priviți o parte din hainele care mi-au făcut cu ochiul.






Click aici/here


click aici/here


click aici/here


click aici/here


3 comentarii :

  1. Esti tare draguta ca impartasesti cu cititorii tai si aceste mici amanunte! Have a nice day

    RăspundețiȘtergere
  2. De cand tot cautam informatii despre shein... In sfarsit am inteles ce si cum sta treaba. Thank you, Ella! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Super! Am inceput si eu sa scriu articole: http://skyscaperinspiration.blogspot.ro/

    Sper doar sa reusesc sa-mi fac cont PayPal, am auzit ca treci prin mai multe etape, nu? :)

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...