marți, 4 august 2015

My new Shein Wishlist

Vara nu este pe sfârșite dacă ar fi să ne luăm după optimiști. Sunt conștientă că mai am puțin din concediul meu, dar încă vreau să cred că mai e destul din vară.

Cei de la Shein au o campanie cu haine de purtat la scoala.Eu pe vremea când eram în liceu, aveam uniformă, nu m-am bucurat de nebunia care e acum, dar poate era mai bine așa.


Nu știu ce poartă adolescentele azi, la școală, dar am ales pentru voi, câteva haine pe care eu le-aș purta, nu la școala, ci în timpul liber, mai degrabă :)


O ROCHIE NEAGRĂ/A LITTLE BLACK DRESS

De când zic că trebuie să îmi iau o rochie neagră, hmmmm, aceasta arătă destul de bine.Ce spuneți?





PANTALONI SCURȚI/SHORTS PANTS

Tind să cred că va fi cald și în septembrie, așa că nu ar strica o pereche de pantaloni scurți, modelul de mai jos.




O BLUZĂ/BLOUSE

Parca nu ai niciodată suficiente bluze pe care să le asortezi la diferite fuste sau pantaloni.Mi-a plăcut această bluză căci este destul de versatilă.


AICI/HERE    


O BLUZĂ DE DENIM/DENIM BLOUSE

Desigur, o bluză din denim, chiar mă duce cu gândul la un look casual, de scolăriță.


O ROCHIE CU BULINE/POLKA DOTS DRESS

Bulinele, nu e asa ca bulinele, arată grozav?



Oferta completă o vedeți dând click pe imaginea de mai jos. Transportul este gratuit dacă aveți o comandă de peste 30$.


             Back To School Sale!

Find Your Favorite School Style From SheIn!

Rewind Memories of school days!

Up To 80% OFF   Ends: August/7





PUPICI, CU DRAG!




3 comentarii :

  1. Tot zic sa imi comand ceva de pe acest site, insa mereu cu de ale mele si uit. Paltalonii scurti imi plac mult. Cand revin in Londra, in Septembrie o sa comand ceva de pe acest site. Pupici Ella si o noapte buna sa ai :) Liuba x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Liuba pentru gandurile calde. Pupici si o vacanta frumoasa in continuare!

      Ștergere
  2. Ce frumoasa e rochita neagra si bluza <3! Sa stii ca te-am nominalizat pe blogul meu la un tag, sper sa iti faca placere sa il faci, te-am pupat!
    http://mandmakeup.blogspot.ro/2015/08/liebster-awards-discover-new-blogs.html

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...