joi, 20 august 2015

Relaxare totala cu jocuri online

Copiii zilelor noastre sunt diferiți de copiii generațiilor trecute. Sunt mai inventivi, mai isteți, mai dezghețati, mai preocupați de tot ceea ce înseamnă tehnologie, ei sunt generația internet.


Pe vremea mea, internetul a apărut târziu, cred că doar până ne-au cablat la rețeaua de internet a durat aproape 1 an. O dată cu apariția internetului în viața mea, au apărut jocurile online, blogg-ul și o mai mare deschidere către informații.

Vă spuneam de jocuri, păi ce credeați că fetele nu se joacă pe calculator? Ba da, și o să râdeți, dar fetele tot fete rămân și ele se joacă jocuri de fete dress up. Da, sunt acele jocuri în care trebuie să îmbraci păpușile, să le machiezi și le faci coafura. Jocurile acestea mi-au adus aminte de copilăria mea, când mă jucam cu orele cu păpușile, când le confecționam rochii, când le făceam tot felul de coafuri. Fetele din ziua de azi mai nou se joacă online astfel de jocuri, recunosc că și eu mai dau o raita prin astfel de jocuri, deoarece mă relaxează instantaneu. Mă joc, asta când prind laptop-ul liber, căci altfel băiețelul meu e mare șef la jocuri.

Pe lângă jocurile cu mașini, băiețelul meu a decoperit jocuri noi cu ferme.



A fost foarte încântat să găsească aceste jocuri: ,,Mami, mami uite, pot să am ferma mea și să hrănesc animalele.'' Fiind încântat de viața la țară și de animale, băiețelul meu devine un mic fermier online, el poate cultiva pământul, îngriji animalele sau chiar vinde și cumpăra furaje și pâmânt totul contra cronometru, cu cât îndeplinești mai multe sarcini cu atât obții un punctaj mai mare.

Pe site-ul xjocuri.com găsiți jocuri online gratuite pentru copii mai mari sau mici mici :)






Un comentariu :

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...