joi, 20 august 2015

Shein new looks

Hello, ladies! Oare ne-am plâns prea mult timp de căldură și a venit brusc toamna? Refuz să cred că vara s-a sfârșit și sper cel puțin la o toamnă blândă.

Gândul meu e tot la rochii și fuste, la ținute lejere și vaporoase, la zile frumoase de vară cu temperaturi suportabile.

În speranța unor zile de toamnă blândă, vă prezint câteva haine de pe shein.com din noua promoție.

Mi-a plăcut această rochie elegantă, care ar merge de minune la serviciu.Îmi place modelul de inspirație army.




Un top cu o broderie albă în partea de sus, care merge de minune și la o tinută casual, dar și la birou.

AICI/HERE     

Cu siguranță, o astfel de rochie asimetrică nu trebuie să lipsească din garderoba voastră.Îmi place modelul de mai jos, chiar dacă e o culoare mai fadă, cu o pereche de pantofi roșii, aceasta rochie va crea un look deosebit.


AICI/HERE      

Dar pentru că îmi plac și culorile, nu puteam să nu remarc această rochie de pe site.


Pentru zile ploioase, și nu numai, o pereche de pantofi ca cei ce mai jos sunt o alegere ideală.
  


Dacă vi se face dor de primăvară, cu o astfel de fustă, veți avea un look de nota 20 și o adevărata grădină de lalele :)


Sunt multe reduceri pe site, începând de la haine și terminând cu încăltămintea si bijuteriile, cu un click pe imaginea de mai jos, vedeți toate ofertele din campania Discover New Looks. 









NU UITAȚI, la comenzi de peste 30$, TRANSPORTUL ESTE GRATUIT! 




4 comentarii :

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...