duminică, 30 august 2015

OOTD-Red leather skirt

Hello, my dear ladies! Când am aflat că am câștigat această fustă pe blogul Mihaelei 
About women and not only, căreia îi mulțumesc once again, mă gândisem la o variantă cu un top alb, apoi m-am răzgândit când am dat peste acest tricou luat de secole.



Fusta aceasta Romwe din material sintetic e superbă. Am avut ceva emoții căci mi se pare că lungimea nu mă avantajează, dar la cât este de frumoasă, a trebuit să ies din zona stilului meu și să încerc ceva nou.

Toate acestea fiind spuse, am ieșit la pozat, ceva cam târziu, a fost mai mult a night photo shooting, dar o să vedeți ce peisaj frumos am surprins mai jos.


AM PURTAT:

TRICOU-TSHIRT-random
Sandale Benvenuti
Cercei,inel, geanta- handmade






Fusta este mărimea S, mi s-a potrivit foarte bine. Este prima fustă din imitație de piele pe care o am, îmi doream una de foarte mult timp, dar știti cum se zice, toate la timpul potrivit.







Sandalele deși sunt destul de înalte, sunt foarte comode.

Și tot plimbându-ne, iată că am surprins și luna. Aparatul de fotografiat nu surprinde luna în toată frumusețea ei, dar dacă v-ați plimbat vreodată sub clar de lună, știți despre ce vorbesc.


O ultimă  privire asupra tinutei.

Dacă v-a plăcut fusta și tinuta mea de azi, vă aștept cu drag comentariile și criticile.

Pupici!



12 comentarii :

  1. Foarte frumoasa tinuta. Iti sta super cu rochite de acest fel. Pupici!

    http://lifestylesem.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cred ca o sa aleg mai des o astfel de lungime la fuste sau rochii.Pupici!

      Ștergere
  2. Foarte dragalasa fusta. Roșu nu este culoarea mea preferata dar te prinde bine pe tine. Sa o porti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Materialul fustei pica foarte bine pe langa corp si chiar pare piele in poza. Nu stiu de ce ti-e frica de lungimea asta, iti vine bine cu tocuri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, arata foarte bine, nu pare o imitatie ieftina. Multumesc mult, te pup, cu drag!

      Ștergere
  4. Iti vine excelent, lungimea asta mie mi se pare foarte feminina. Lady like! :)
    Imi place cum ai purtat-o, vazand-o la tine nu-mi pare rau deloc ca m-am despartit de ea.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot privind pozele, imi dau seama ca imi place la nebunie fusta si o voi purta cu mare drag.Multumesc mult Mihaela, te pupic!

      Ștergere
  5. Foarte nice acest outfit, imi place cum ai asortat-o, felicitari si s-o porti sanatoasa. :)
    O saptamana frumoasa! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Este foarte frumoasa fustita, lungimea asta vine super...mai ales cu tocuri..;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, fara tocuri nu ar fi venit asa bine, Iti multumesc mult!

      Ștergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...