joi, 13 august 2015

Gel-cremă remodelare totală Elmiplant-review

My dear ladies, cred că nu există femeie pe lumea aceasta care să nu fii ținut măcar o dată regim, sau care să nu aibă o nemulțumire legată de felul în care arată.

Recunosc că nu am probleme cu kilogramele, dar tot timpul am fost nemulțumită de abdomenul meu. Grăsimea mea se depune pe burtă..hmmmm, frustrant, așa-i? Cert este că după naștere, am rămas cu burtică și vergeturi, mai ales că a fost cezariană.

Azi aș vrea să vă prezint Gel-cremă modelatoare de la Elmiplant

Prezentare: cutie de 200 ml, apectul este verde, mirosul fresh, tropical, cu iz de ceai verde. Prima impresie:100% cucerită.

Ingrediente:

Aqua, Dimethicone, Praffinum Liquidum, Glycerin, Cetyl Palmitate, Alcohol Denat., Glyceryl Stearate, Panthenol, Carbomer, Cereareth-20, Cereareth-12, Cetearyl Alcohol, Tocopheryl Acetate, Centella Asiatica Leaf Extract, Carnitine, Euterpe Oleracea Fruit Extract, Algae Extract, PEG/PGG-18/18 Dimethicone, Caffeine, Tocopherol, Propylene Glycol, Disodium Rutinyl Disulfate, Ethylhexyglycerin, PEG-8, Zinc Gluconate, Magnesium Aspartate, Copper Gluconate, Tetrasodium EDTA, PArfum, Decylene Glycol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Sorbitol, Sodium Chloride, Triethanolamine, Sodium Hydroxide, Salicylic Acid, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Limonene, Citrinellol, Farnesol, Linalool, Hexyl Cinnamal, Citral, Cl 19140, Cl 42090.

Produsul face parte din gama Body Shape ajută la remodelarea siluetei și luptă împotriva celulitei.Extractul de acai berry 100% natural are un puternic efect antioxidant, și ajută la restabilirea fermității pielii și la recuperarea catifelării sale naturale.Mai conține Cafea Verde, Ginkgo Biloba, Bioelastina Marina, Lipofirm, toate aceste ingrediente având rolul de a reface colagenul pielii, de a lupta împotriva vergeturilor, ajutând și la reducerea inflamației cauzate de celulită.

Rezultate dovedite clinic:
-din prima zi, pielea este mai fină.
-după o săptămână- 9 din 10 femei confirmă faptul că gelul cremă combate aspectul de coajă de portocală.
-după 4 săptămâni până la -1cm la nivelul brațelor, până la -3cm la nivelul abdomenului, coapselor și soldurilor,


Cum se aplică: se aplică de 2 ori pe zi, dimineața și seara pe zonele cu probleme, de regulă după duș, pe pielea curată.

PĂREREA MEA:
- din punctul meu de vedere, orice produs de remodelare corporală trebuie combinat cu o alimentație echilibrată și sport.Adică nu poți mânca în exces și să aștepți să slăbești de la acest produs.
Recunosc că am fost cam fost cam leneșă și nu am aplicat-o decât seara, eu am aplicat-o pe burtică și pe coapse. Într-adevăr pielea devine mai fermă, mai catifelată, pe picioare aveam ceva vergeturi și s-au mai atenuat, așa că pe ansamblu e o cremă OK. Nu pot spune că am scăzut în centimetri pentru că nu am probleme majore cu celulită, dar pentru întreținerea pielii, și pentru vergeturi este un produs care merită încercat.
Încă un mare plus legat de acest produs: NU CONȚINE PARABENI
Din aceeași gamă puteți găsi și alte produse cum ar fi crema si gelul anticelulitic, serum intensiv anticelultic și crema antivergeturi. Mai multe detalii despre gama Body Shape aici
Multumesc, fetelor de la The Cover și pentru simpaticul ghiozdănel.


VOI AȚI FOLOSIT ACEST PRODUS?



2 comentarii :

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...