miercuri, 26 august 2015

Reduceri de vara pe choies.com

Ce începe cu R și la auzul acestui cuvânt toate femeile sunt în extaz?? Simplu, nu? REDUCERI, reduceri, mii de reduceri (spune-ti asta pe melodia de la reclama cu joburi :)))


Pe site-ul choies.com sunt multe reduceri la haine de vară. Găsiți rochii de la 9$, topuri de la 5$, salopete de la 8$, fuste de la 6$ si pantofi de la 21$.

Click pe imaginea de mai jos pentru a vedea toate hainele aflate la promotie.



Am ales câteva haine pentru voi,deja presimt că o să îmi comand ceva și de pe acest site. 

1. A NICE BLOUSE
Prima alegere este această bluză care merge chiar și toamna cu un sacou deasupra.Costă aproximativ 40 ron, am văzut că mai este pe alb și roz.




2. A FLORAL SKIRT

M-a încântat și această fustă, prin prisma modelului, dar și a prețului foarte mic, doar 6 $, o afacere destul de bună.


3. A CASUAL DRESS
Haina de mai jos este o rochie, da, o rochie la un pret foarte bun, 9$ și sincer, chiar merită banii,mai ales că este și din bumbac. Merge de minune și toamna, mai ales că lungimea o permite.


4.A CLASSY JUMPSUIT

În cazul în care nu v-ați luat o salopetă, e cazul să vă luați una. Eu m-am uitat după o salopetă pe care să o pot purta și luna care vine, ce spuneți de cea de mai jos?



5. A FLORAL KIMONO

Am văzut că sunt la mare căutare și kimono-urile, nu am unul, dar o să îl adaug pe cel de jos pe lista mea de dorințe


6. A FLORAL DRESS

Mi-a mai plăcut de pe site și această rochie model floral.




7. NICE, BLUE SHOES

Eram curioasă la pantofi ce reduceri sunt. Cei de mai jos sunt cei mai ieftini, costă 21$.În general pe majoritatea site-urilor pantofii și gențile sunt mai scumpe.


Dacă v-am convins dați o raită pe site-ul choies.com, mai ales că ei au TRANSPORT GRATUIT/FREE SHIPPING indiferent de valoarea comenzii. Produsele ajung în maxim o lună, pot ajunge chiar și mai devreme. 

Un sfat înainte de a cumpăra un produs, citeste cu atentie descrierea mărimii, căci s-ar putea că S să fie prea mic, sau M prea mare. Eu port S, însă atunci când aleg o bluză mă uit la măsura de la bust, dacă e prea mică față de măsura mea aleg M, pentru că nu vreau o bluză care să mă strângă. Mare atentie și la calitatea materialului pentru a nu fi dezamăgiți atunci când primiți produsul.

Plata la orice comandă de pe un site străin se face prin paypal sau trasfer bancar, eu am plătit doar prin paypal și totul a fost OK din punct de vedere al securității contului meu.

SPOR LA SHOPPING, DRAGELE MELE! PROMOTIA SE INCHEIE PE 9 SEPTEMBRIE!


4 comentarii :

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...