duminică, 25 octombrie 2015

Vreau un smartphone Allview

Visez la un smartphone de foarte mult. Nu este un vis îndepărtat sau prea greu de realizat, cert este că nu i-a venit timpul unui telefon performant. Știu, sunt demodată, sunt contra curentului, acum fiecare are un smartphone, doar eu și câțiva pământeni nu avem. Am considerat de cuviință să investesc în micuța mea casă, a trebuit să cumpăr atâtea lucruri începând de la perdele, mobilă și electrocasnice.

Pentru mine a avea un smartphone nu este un moft.Este mai degrabă o necesitate. În momentele în care mă plictisesc în parc cu fiul meu sau în orele în care are antrenament la fotbal, mi-aș dori să am un telefon care să îmi ofere o navigare lejeră pe internet, ba chiar să scriu comentarii pe blogurile pe care le citesc sau chiar să schițez idei de articole. Faptul că nu am un smartphone performant se vede. Sunt mereu în urmă cu scrisul de articole, ca să nu mai vorbesc de comentariile pe bloguri. Îmi place să îmi respect cititorii și să le întorc și eu la rândul meu răspunsuri la comentariile lor sau să le calc pragul virtual al blogurilor,doar că telefonul meu demodat nu mă poate ajuta.


Dacă o să îmi cumpăr un smartphone, voi opta pentru unul românesc.De ce? Pentru că sunt ieftine, performante și pentru că vreau să cumpăr produse românești. Allview este un brand românesc care face cinste țării noastre. Aproape toate colegele și prietenele mele au un smartphone Allview și sunt foarte mulțumite de calitățile smartphone-ului.


De pe site-ul Alview mă încântă 2 smartphone-uri.

Pe primul loc în inima mea este Allview X2 Soul Lite.
L-aș alege din 3 motive:
1.Cameră frontală de 5mp și cea totală de 8MP. O să beneficiez de calitate exemplară a fotografiilor.
2.Pot naviga lejer pe net datorită procesorului Quad Core și a sistemului de operare Android.
3. Nu vei avea surprize să se descarce bateria,având în vedere că are o baterie de 2400Mah,care îți oferă timp berechet pentru vorbit și navigat pe net.



Nu mă pricep la foarte multe detalii tehnice, dar pentru mine acestea sunt suficiente.

Un alt smartphone care m-ar încânta este Allview A5 Quad Plus. Iubitul meu are acest smartphone și e super mulțumit de acesta.În plus e la un preț  mai mic decât cel de mai sus. Camera foto 5MP,sistem de operare Android,4G dual sim sunt doar câteva din calitățile acestui super smartphone.


Participă și tu la campaniile Allview din cadrul concursului Toamna Bloggerilor pe platforma BlogAwards și poți câștiga smartphone-uri performante.

Mai jos ai o parte dintre campaniile la care poți scrie.Tot ce ai nevoie e să ai blog, inspirație și timp.

Restul campaniilor le puteți vedeti pe BlogAwards.Grăbiti-vă !!!!!în curând se încheie Toamna Bloggerilor!



4 comentarii :

  1. Smartphonurile de la Allview sunt foarte bune, le recomand si eu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am si eu un P6 Energy este un smartphone foarte bun,sunt foarte multumit de el.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am si eu un P6 Energy este un smartphone foarte bun,sunt foarte multumit de el.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu visez la un telefon mobil nou, cu o camera foto foarte buna si cu dimensiunile ecranului ceva mai mari ca ale actualului. Iti doresc multa bafta in achizitionarea mult doritului obiect atat de necesar. :)

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...