marți, 27 octombrie 2015

Farmasi CC Cream 8 in 1-review

Hello, my dear ladies!Vă prezentam zilele trecute noutăți de pe site-ul Pentru Corpul Tău.

Azi aș vrea să vă prezint Farmasi CC Cream 8 in 1 care pentru mine a fost o adevărată revelație.Produsele Farmasi nu erau străine de mine, așa că să trecem la prezentarea acestui produs.



Prezentarea oficială:Formulă ultra ușoară cu o serie de beneficii pentru piele: acoperă imperfecțiunile pielii, uleiul de macademia oferă hidratare pe durata întregii zile,multimineralele îi oferă rezistență.Vitaminele B3 și C corectează culoarea tenului și oferă un efect de strălucire, Extractul de ovăz hrănește și repară pielea, SPF 25 oferă protecție împotriva razelor solare, proteinele din mătase uniformizează nuanța tenului, conținutul de colagen și ulei de argan reduce liniile fine și previne îmbătrânirea.

-lista de ingrediente-

Prezentare:un tub practic de 50 ml. Mirosul este plăcut, eu am ales varianta deschis spre mediu.O găsiți și pe varianta mediu spre închis.



Părerea mea: L-am aplicat dimineața pe tenul curat, într-un singur strat. E cremos, intră repede în piele lăsând tenul hidratat, fără senzația de încărcare. 
Tenul din punctul meu de vedere capătă o nuanță foarte frumoasă, uniformă, luminoasă, și mai ales respiră, nu am simțit crema ca pe un corset care strânge.

Ascunde foarte bine imperfecțiunile chiar și aplicat într-un strat. Senzația este de hidratare,fără a simți tenul uleios, crema intră în piele și acolo rămâne.
Îmi place mult acest CC Cream pentru că este o cremă hidratantă care colorează tenul într-o nuantă apropiată tenului meu, acoperind discret imperfecțiunile tenului meu:roșeață sau mici coșuri. Eu am tenul gras cu tendinte acneeice, nu mi-au apărut coșuri după folosirea acestui produs.  

Farmasi Color Cream este o bună modalitate de a acoperi imperfecțiunile fără a folosi tone de fond de ten pentru că are o formulă foarte ușoară.Având și multe ingrediente ca ulei de macadamia, vitamina C,colagen sau ulei de argan acest produs are multiple beneficii pentru ten. M-a încântat că are factor de protecție 25,ne protejează tenul de radiațiile solare, în plus are și proprietăți anti-aging.

L-am comandat online de pe site-ul Pentru Corpul tău, la prețul de 24 ron. Este un site cu prețuri foarte bune.Pentru Corpul tau are si pagina de Facebook-o gasiti aici


2 comentarii :

  1. Arata foarte bine , mi-ar placea sa il incerc <3 Mai ales pentru zilele alea cand nu am timp sa ma machiez il vad perfect :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Este super acest produs. Cred. De ce spun asta? Pentru ca eu am achizitionat balsamul corector pentru imperfectiuni "BB Plus Age Defence" de la Farmasi si am fost foarte multumita de el. Nuanta mai deschisa (Light to medium) este insa destul de inchisa pentru tenul meu si merge sa-l port cu precare vara cand sunt bronzata. A fost BB-creamul meu preferat vara asta.

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...