sâmbătă, 10 octombrie 2015

OOTD-Amintiri de vară

Vi s-a întâmplat vreodată să lucrați la un articol și apoi să îl lăsați baltă? Cu gândul la vară mi-am adus aminte de o postare tip outfit of the day care zăcea de mult timp în postările nepublicate. Am zis că e cazul să v-o prezint, pentru a vă aduce puțină căldură și zâmbete în suflete, căci ce poate fi mai frumos decât o zi de vară perfectă?


Ce alegi să porți într-o zi când nu ai chef să te dichisești prea mult? Desigur, blugi,sunt cei mai ,,purtabili'' asa-i?


Blugii Shein îi am de ceva vreme dar nu știu cum nu prea le-a venit timpul la pozat.I-am tot purtat de ceva vreme, așa că mă declar mulțumită de calitatea lor. Am văzut că nu mai sunt pe stoc, dar cu siguranță veți găsi alte modele de blugi pe site-ul Shein.


AM PURTAT:
TOP-random
SANDALE Leonardo


Sunt mărimea S, îmi vin numai bine, sunt și cu talia mai înaltă așa cum îmi doream.




Am avut și un cadru destul de frumos, eu cu Iubitul meu am savurat cafeaua pe malul Dunării, departe de agitația orașului, și am profitat de ocazie pentru a face și o mică ședință foto.






În cazul în care vă place colierul meu, vă spun că pe BornPrettyStore.com preturile la bijuterii sunt foarte mici, transportul e gratuit indiferent de valoarea comenzii, și in plus daca introduceti codul ARUT10, aveti un discount de 10%. Puteti introduce codul ori de cate ori doriti. In poze port si o bratara de pe site, dar sincer, am uitat sa o fotografiez mai îndeaproape, v-o arat mai jos.

CLICK AICI/HERE

PUPICI, CU DRAG!


2 comentarii :

  1. Foarte casual ținută ta, e fix exact ce as purta eu. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. am un top exact ca al tau :)

    ce pofta imi este de vara si de sandale..de haine lejere...

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...