miercuri, 7 octombrie 2015

Fii feminină, alege o rochie!

Hello, my dear ladies! Toamna aceasta ne-a prins pe toți, și nu mai putem scăpa de vânt, ploi și peisaje mohorâte. Nu e cazul să ne întristăm, important este să purtăm soarele în sufletul nostru și totul va fi bine.


Starea noastră psihică este deosebit de importantă, ea ne poate influența inclusiv sănătatea.Gândind pozitiv, vom fi mai sănătoși, căci gândurile negative au efecte dezastruoase asupra imunității noastre. Nu o spun eu, o spun cercetătorii. Este bine să ne înconjurăm de oameni pozitivi și de gânduri cât mai frumoase, să facem acele lucruri care ne dau o stare de bine. Chiar dacă afară este mai frig, îmi place să mă îmbrac în rochii.Mă fac să mă simt feminină și specială. Cu un dres mai gros sau chiar o gheată, chiar și o rochie poate fi o piesă vestimentară de efect în plină toamnă.

Vreau să îmi mai găsesc niște rochii, așa că am mai dat o raită virtuală prin magazinele online.Timpul de afară nu e tocmai indicat pentru shopping in magazinele traditionale.

Am găsit pe site-ul depozituldelenjerie.ro multe modele de rochii, care mai de care mai frumoase. Mi-a plăcut mult această rochie care desi este fără mâneci, cu un sacou poate fi purtată chiar și în sezonul rece. Am văzut că a fost și pe roșu, mi-ar fi plăcut mai mult pe roșu, poate o să intre pe stoc, acum găsiți doar varianta pe galben.

O altă rochie tare interesantă este cea de mai jos, găsiți mai multe detalii cu un click pe imaginea de mai jos. Este dintr-un material de cea mai bună calitate, 95% bumbac și ceea ce îmi place cel mai mult e că o găsiți și pe roz.

Creati-va cont pe site si beneficiati de o reducere de 5% la toate produsele!


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...