joi, 1 octombrie 2015

Lucruri simple

Toamna și-a așternut covorul mohorât și a venit cu frig, ploi, dar și cu peisaje de vis.

Înainte să vină ploile, am prins o zi superbă de pescuit pe malul Dunării.Nu îmi place să pescuiesc, Iubitului meu da, eu doar mă ocup cu fotografiatul și cu voia buna.
Ne place să ne petrecem timpul împreună indiferent dacă interesele sunt sau nu comune, important este să fim împreună. Cum prindem o zi liberă, ieșim la plimbare, mergem la pescuit, facem lucruri simple, dar care ne sudează și mai mult relația.

Vreau să vă arat un peisaj surprins pe malul Dunării.V-am spus că Dunărea e la 10 minute de noi? Daaa, suntem tare norocoși.



Un superb asfințit pe malul Dunării, băieții mei aproape și sănătoși, ce poate fi mai frumos de atât?

VA URMA!!!


2 comentarii :

  1. Ce faaaain e peisajul! Superb peisaj, superba foto! Foarte frumoasa simplitatea! :)
    Numai bine! Fir intins! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ahhh ce frumos si ce mult ma bucur ca va petreci timpul atat de frumos. Si lui Sashka meu ii place pescuitul, eu il insotesc foarte rar... defapt, am mers doar de doua ori in viata mea si mi-a placut :)

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...