marți, 13 octombrie 2015

Ce mi-am cumpărat în ultima vreme?

Hello, my dears! Azi chiar dacă a fost marți 13, mie chiar mi-a mers bine.De dimineața,m-am dus la Poșta Vamală, mă aștepta un colet de săptămână trecută, dar cum nu au program decât de dimineața, de abea acum am reușit să ajung.


Mare mi-a fost mirarea când poștărița mi-a spus că mai am un colet. Deja prevedeam aceeași discuție cu vameșa,că trebuie să plătesc impozit, dar vameșa a fost foarte drăguță și nu mi-a spus nimic în acest sens.

Să vă arăt ce am primit.Calitatea pozelor nu este deosebită, le-am pozat acum pe seară cu blitz și nu au ieșit grozav.

Primele 2 articole sunt de pe un site nou.E prima comandă de pe acest Wholesalebuying. Transportul nu e gratuit,dar în 19 dolari, m-am încadrat și cu transportul. Costul transportului se vede în dreptul fiecărui produs la Estimated Shipping Fee.

Bluza Wholesalebuying este foarte frumoasă, calitatea este OK, o s-o vedeți curând într-o postare de tip OOTD. Cel mai mult m-a atras partea de dantelă. Preț 4,32$.

Geanta Wholesalebuying mi-o doream de foarte mult timp, am văzut-o și pe un site din România la un preț de vreo 4 ori mai mare, cu tot cu transport a fost undeva la 11$.Pret fără transport 3,46$.În general la genți, pantofi sau haine mai grele, transportul costă mai mult. Nu știu cum arată în realitate cele de pe site-ul românesc, dar la aceasta nu îi găsesc încă defecte,căci arată foarte bine.



Ultima dar nu cea din urmă este o fustă. Fusta Choies este de o lungime peste genunchi, este un roz prăfuit cu un cordon în talie.Preț 19,90$

Acestea fiind spuse, zilele următoare vor urma postări de tip OOTD, parcă îmi era dor de fotografiat.

Pupici, cu drag!


2 comentarii :

  1. Bună Ella!
    Îmi plac toate...geantă,bluză și fustă!
    O zi excelentă îți doresc!
    Pup cu drag și mulțumesc de vizită!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu am auzit de situl acesta pana acum, geanta e foarte faina

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...