joi, 29 octombrie 2015

Blogatule, ia-ti un Allview P6 Energy

E grav, e foarte grav!!!Am primit provocarea să îi recomand lui Marius, creierul BlogAwards un device Allview.Marius, pe bune nu puteai să alegi o provocare de genul să îți recomand un site online de fashion, de haine, de genți, etc?? :)) E ca și cum ai pune un elefant să meargă pe sfoară.Dacă e provocare, păi provocare să fie.


Pe Marius Călugăru Ovidiu nu îl cunosc personal, dar din scurtele discuții legate de campania BlogAwards mi-am dat seama că este un om cu prea multă răbdare.De ce? Păi, cum toată lumea îl sâcâie cu tot felul de întrebări, nelămuriri legate de concurs, el răspunde tuturor calm și răbdător.
Acestea fiind spuse, după ce mi-am stors foarte bine neuronii mei de blondă, am găsit device-ul perfect pe care îi recomand lu' Blogatu 

Allview P6 Energy este device-ul perfect pentru Blogatu. Știu că el oricum are 'nspe mii de device-uri moderne, am văzut că pe blogul lui postează mai mereu review-uri interesante și detaliate, dar un smartphone Allview P6 Energy cu siguranță îi va plăcea. De ce? După cum îi spune și numele, acest smartphone e destinat persoanelor energice, care petrec mult timp navigând pe net sau vorbind la telefon.Cu o baterie de 5000 maH, vei putea vorbi 24 de ore la telefon fără ca bateria să te lase baltă. Ingenios.nu?

 Acest smartphone este și foarte rezistent la tot felul de accidente neprevăzute, căci are sticlă rezistentă la zgârieturi,așa că Marius poți să înlături grija aceasta de pe listă. Având un design slim și modern, smartphone-ul se potrivește perfect pentru întâlniri de afaceri, pentru participări la diferite cursuri sau ședințe.Cu acest device, Marius vei fi în trend :)

Nu știu dacă Marius este pasionat de fotografie, dar cu siguranță, cei 8 MP ai smartphone-ului Allview P6 Energy îi vor fi de folos pentru momentele memorabile sau pentru selfie-uri amuzante cu o cameră frontală de 2 MP.Cu o conexiune 3G,Marius vei avea o viteză mare de navigare pe internet.





Marius, după ce mi-am stors ultimul neuron cu acest articol, sper că te-am convins să cumperi un 
Allview P6 Energy :)


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...