luni, 12 octombrie 2015

I hate Mondays

Nu știu cum sunteți voi, dar cu ploile acestea aș lenevi toată ziua, ținuta principală în acest week-end au fost pijamalele.Parcă nici la serviciu nu m-aș duce :)
Azi e luni, ziua mea total nepreferată din săptămână. eu și Garfield mai ,,iubim'' lunea.Cine mai urăște ziua de Luni să strige prezent :))



Nu aș vrea să încep săptămâna oarecum plictisită, așă că vă las să meditați la cele 15 momente de mai jos. Preferatul meu este nr.8 ..să te simți ca și cum ai aparține unui loc.să te simți acasă.




3 comentarii :

  1. Și mie mi-a fost greu să mă scol din pat azi dimineață și să merg la serviciu, mai ales după două săptămâni de concediu...
    Mulțumesc că mi-ai reamintit ce frumoasă este viața și mai ales, momentele cele mai mărunte îi dau farmecul. :)
    O săptămână rodnică să ai, Ella!

    RăspundețiȘtergere
  2. greu cu trezirea azi, parca nici nu m-am trezist si doar visez ca sunt la lucru

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh! Trebuia sa ma trezesc?! Hmmm... Mai e putin si se face noapte, asa ca nu ma trezesc, inca... :)
    Cum sa urasti ziua de luni?! :))) E ziua in care iarba nu creste si la politie nu-i deschis.
    Momentul 15 e preferatul meu, azi, din aceasta lista. :)
    Saptamana minunata sa iti fie!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...