sâmbătă, 24 octombrie 2015

Reduceri Shein

Hello, ladies! Week-end-ul acesta a fost foarte frumos,cu o vreme perfectă de toamnă. Nici prea cald, nici prea rece, soare din plin, un week-end de toamnă ideal.
Azi, am profitat de ocazie și m-am uitat pe site-ul Shein.com în căutarea de noi reduceri la hainele pentru sezonul rece.

BIG SALE


Get The Latest Fashion From SheIn!

Sale Carnival For You!

Take 34% OFF Over US$55   Code:BIG34

Take 36% OFF Over US$105  Code:BIG36

Take 38% OFF Over US$205  Code:BIG38

Ends: October/27




Mi-a plăcut acest compleu format din bluză și fustă. Pare foarte călduros,iar culorile sunt plăcute.

Ghetele le-am luat de mult timp în vizor, sper să le iau curând.Sunt și pe gri.

Nu sunt fană geci, dar recunosc că nu am decât o geacă în garderobă, iar aceasta îmi place mult, o găsiți și pe alte variante de culori.

O haină interesantă asimetrică foarte călduroasă, care merge de minune în orice combinație.

În ultima vreme îmi fug ochii după hainele asimetrice, recunosc că și această bluză îmi face cu ochiul.

Puloverul de mai jos îmi place mult, l-am văzut și pe alte culori desi recunosc că vișiniul are farmecul său.

O vestă pentru un look chic,dar și pentru un plus de căldură.

SPOR LA SHOPPING!


2 comentarii :

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...