vineri, 23 octombrie 2015

Ce-si doresc femeile? Bijuterii,munți de bijuterii

Bijuteriile sunt accesorii de nelipsit din viața oricărei femei. Le purtăm zilnic indiferent de ocazie,căci dau acel touch de strălucire întregii ținute.

Îmi place să port bijuterii, le schimb în funcție de starea mea de spirit și de ținută. Nu mă interesează din ce material sunt create, atâta timp cât sunt pe placul meu. Bijuteriile hand made sunt la mare căutare în ultimii ani, căci în avalanșa de bijuterii de pe piață orice femeie vrea o bijuterie unică.

Mi-am cumpărat și eu un set de bijuterii handmade, și sincer am primit multe complimente. E clar că un colier handmade  va acapara privirile, pentru că orice bijuterie creată de mâinile cuiva are ceva special. Colierul de mai jos este realizat manual, din sticlă murano,placat cu argint.

Site-ul onlinebijoux.ro nu îmi este străin căci de aici mi-am comandat acum ceva vreme un inel de argint și am rămas plăcut surprinsă să regăsesc pe acest site bijuterii handmade.

Din această categorie deja am pus ochii pe alte două bijuterii,care pot crea lejer un set alături de colierul de mai sus.



Cu siguranță, bărbații se întreabă de ce noi femeile iubim atât de mult bijuteriile? Cum să nu le iubim, când dragostea pentru bijuterii are rădăcini vechi și adânci? Încă de acum 100.000 de ani femeile își confecționau podoabe din mărgele din cochilii de Nasarius. Femeile erau inventive, și își făceau bijuterii din scoici, coji de ouă sau pietre perforate.

La egipteni,bijuteriile aveau o însemnătate și mai specială, acestea erau folosite pe post de amulete, care se credeau a avea puteri magice.Totodată bijuteriile vorbeau despre statutul social al unei persoane.Bogații purtau bijuterii din aur și argint, pe când cei săraci se împodobeau cu bijuterii făcute din lut, scoici,oase sau faianță.Lucrurile nu prea s-au schimbat, având în vedere că bijuteriile scumpe sunt cartea de vizită a bogaților, iar cele mai ieftine, ale oamenilor cu posibilități materiale normale sau reduse.

E normal să iubim bijuteriile, mai ales când ele au fascinat omenirea încă de la începuturi. Bijuteriile sunt ca și noi femeile, speciale, frumoase, și misterioase. 

Bijuteriile atrag prin culoarea, design-ul sau simbolul transmis,căci orice bijuterie cumpărată spune o poveste. Altele ne vorbesc despre prima iubire, despre primul inel de logodnă, despre celebrarea unei căsnicii, e clar bijuteriile toate ne vorbesc despre iubire.

Ce poate fi mai frumos decât să începi o viață în doi și să marchezi acest eveniment cu o pereche de verighete de argint? Un astfel de inel este simbolul iubirii veșnice, promisiunea că happily ever after nu este doar un vis, este o alegere, o alegere în doi.




Indiferent de povestea unui bijuterii sau de ceea ce îți doresc femeile, cu siguranță pe onlinebijoux, bijuteriile vor vorbi exact pe limba ta.
Enjoy the site!


9 comentarii :

  1. Ador pandativele. Nu-mi lipsesc niciodata și nu refuz astfel de răsfățuri. Bune informații, mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. paorte frumos colierul handmade..sar si bratara imi place

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase, ceva ce nu trebuia sa lipsească dacă vrei o ținută completa :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Femeile adora bijuteriile iar noi barbatii stim asta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Vad ca au preturi foarte bune, iar bijuteriile sunt absolut superbe!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bijuteriile si cosmeticele sunt preferatele noastre si nicoiodata nu avem suficient de multe! Imi place colierul

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu fac parte din aceasta categorie..vreau cat mai multe bijuterii de argint. M-am pus pe colectionat pentru batranete!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...