miercuri, 7 octombrie 2015

Toamna vine cu Shein

Toamna a venit cu ploi și frig, parcă tângim după căldura din vara abea plecată. E cazul să ne îmbrăcăm cât mai gros și să avem grijă de sănătatea noastră. Pe mine, o răceală m-a dat peste cap, nu prea am răcit eu mult în ultima vreme, dar uite că din când în când mai trebuie să ne războim cu boala.


Pentru toamna aceasta friguroasă,am ales câteva piese vestimentare de pe site-ul shein.com.

Eu sunt mare fană acest timp de cardigane, mai ales că acoperă spatele și sunt și călduroase. Acest cardigan se potrivește de minune cu o pereche de colanți, sau chiar și cu o fustă.




Chiar dacă plouă sau e mai frig, o rochie scurtă merge de minune accesorizată cu cizme lungi, sau eventual cu o pereche de colanți.


LINK

Puloverul este un must have al sezonului toamnă-iarnă, piesa vestimentară care ne dă o stare de bine când e frig afară.vă place cel de mai jos?
LINK

Din nou, un alt cardigan mai călduros decât primul de mai sus, mi-a plăcut mult, e simplu, dar de efect, prin combinația de culori.



LINK

Rochia în dungi, e și ea destul de frumooasă și merge chiar și toamn,mai ales că lungimea o permite.

LINK


Un pulover gri, călduros, care merge perfect la tinute casual

LINK

Mai multe reduceri vedeți și cu un click pe imaginea de mai jos:

Spor la cumpărături!
SheIn -Your Online Fashion Coats

Un comentariu :

  1. Imi place foarte mult rochita in dungi, doar ca trebuie sa ai o silueta foarte bine conturata. Dungile orizontale "ingrasa" :) !!! In schimb, cardiganul este deosebit :) ! Imi place foarte, foarte mult !

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...