joi, 1 octombrie 2015

Toamna vine cu reduceri

A venit toamna, acoperă-mi inima cu ceva.Căldura sufletească nu e îndeajuns pentru frigul de afară, așa că e necesar să ne îmbrăcăm corespunzător.

Cei de la Shein.com au lansat o nouă campanie cu reduceri substanțiale la hainele de toamnă. Pentru voi, am alcătuit un mic wishlist cu hăinuțele preferate.


Îmi place mult aceasta rochie albastră cu buzunare laterale, perfectă pentru birou, dar și pentru timpul liber.

Toamna ai nevoie de un pulover călduros, mi-a plăcut acesta pentru culoarea neutră care se potrivește la cam toate ținutele.

Chiar dacă peisajul de afară e mohorât, să ne înseninăm ziua cu o fustă colorată.

Toamna, un palton e indispensabil, acesta este foarte frumos, il urmaresc de mult timp și acum este la un preț foarte bun.

Ce spuneți de acestă bluză cu mânecă lungă, îmi place modelul geometric.
LINK


O pereche de ghete confortabile pentru zilele cu adevărat friguroase.


Întreaga gamă de oferte, o puteți vedea cu un click pe imaginea de mai jos.

Say goodbye to summer.
Say hello to fall.
Are you ready?
Find a new style in SheIn.
Take 34% OFF Over US$55   Code:go34

Un comentariu :

  1. Am accesat siteul. Unele modele imi plac foarte mult dar, asa cum am mai scris, imi place sa cumpar direct (cat o mai fi posibil) :) pentru ca imi place sa simt materialul, sa-i vad cusaturile. :)
    Weekend frumos iti doresc!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...