marți, 20 octombrie 2015

OOTD-Proud to be Romanian!

Salutare, dragele mele! De mult timp îmi doream o ie. Nu mă gândeam însă că voi găsi un model de ie pe un site asiatic.Pare ciudat, dar bluza cu motive traditionale am cumpărat-o de pe site-ul Shein.com.Pe multe site-uri românești prețul unei asemenea piese vestimentare e exagerat de mare.


Duminică a fost o zi superbă, a fost toamna în adevăratul sens al cuvântului, așa că am profitat de ocazie și am ieșit la pozat. Ținuta o aveam de ceva vreme, dar nu am găsit ocazia să o scot la fotografiat.

AM PURTAT/I WORE:




Ia este de fapt o bluză cu motive tribale așa cum spune pe site. Mărimea este universală. Pentru mine este destul de largă, dar cu o curea în talie e ok. Materialul este subțire,este ușor transparentă.Am fost întrebată pe Facebook dacă este brodată sau doar imprimată.Este brodată, calitatea broderiei este ireproșabilă, singurul lucru de reproșat este că mi-aș fi dorit să nu fie atât de largă.








Blugii sunt tot de pe Shein luați, îmi plac pentru că au talia înaltă, nu știu de ce nu sunt pe stoc, eu îi am de astă primăvară și arată super. Îi puteți vedea și în această postare mai pe larg.

Pantofii sunt preferații mei, din păcate am văzut că nu mai sunt pe stoc, îi am de vreo 3 săptămâni, i-am tot purtat, și arată ireproșabil. I-am cumpărat cu gândul să am o pereche de pantofi confortabili, pe care să îi pot purta și când plouă fără să îmi intre apă, și chiar așa este.Mărimea este 35, par de piele,nu sunt doar lipiți, ci și au cusături rezistente.O să îi tot port căci îmi sunt tare dragi!



VĂ PLACE ȚINUTA MEA? 

VĂ AȘTEPT IMPRESIILE CU MARE INTERES!



2 comentarii :

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...