miercuri, 28 octombrie 2015

OOTD-Bluza model geometric si pantaloni slim

Hello, my dear ladies! Azi, mi-aș fi dorit să fie mai mult soare, așa cum a spus Flavia la meteo, dar se pare că soarele nu s-a sincronizat cu ședința noastră foto. Ieri, am ridicat 3 colete de la poșta vamală, așteptam doar unul, dar se pare că am avut parte de ceva surprize frumoase în ultima vreme.


Ținuta de azi este o ținută lejeră, simplă, dar de efect.


AM PURTAT/I WORE:

CIZME/BOOTS-random

Bluza Romwe este mărimea M și îmi vine foarte bine.Pe lângă calitatea materialului,este din bumbac, mi-a plăcut modelul geometric și colorat al bluzei. Nu este o bluză foarte călduroasă, dar pentru sezonul rece e perfectă, asortată cu un palton sau trench.



 


Pantalonii Romwe sunt tot mărimea M.Când i-am văzut prima dată, am zis: Vai, eu cum intru în ei? Dar m-am liniștit pe îndată când i-am probat,căci sunt dintr-un material elastic și se mulează foarte bine pe corp.Sunt și călduroși, iar materialul este un fel de denim.Pentru a vă da seama de mărimi, eu am 160cm și cred că vreo 50 de kg, dar sunt mai lată în umeri, datorită unui an de înot prin liceu :) De regulă mi se potrivește S sau M.



Îmi plac mult pantalonii, sunt cu talia mai înaltă, exact ca pe gustul meu, și fiind elastici, subliniază foarte bine formele :) și nu a trebuit să îi modific deloc, de regulă toți pantalonii trebuie să îi scurtez.
 







Geanta ați mai văzut-o și în altă prezentare, o tot port de când am primit-o, se prezintă foarte bine.


Sunt foarte mulțumită de calitatea hainelor de pe Romwe.com,transportul este gratuit, e a doua comandă de pe acest site. 




Nici n-ai zice că e toamna după verdele din poza de mai jos.

Cerceii mei vă plac? Au costat foarte puțin,dar sunt superbi.


Pe final, o poză funny ....Echilibristică, poziția Barza :))


Aștept, cu drag, părerile voastre cu privire la ținuta de azi.


6 comentarii :

  1. Foarte frumoasa tinuta :). Imi place bluza la nebunie

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place topul tau, cromatica tinutei e clasica dar detaliile o fac stylish.
    Iti sta super fain cu parul asa ravasit. :)
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vazut si eu bluza asta pe site si am stat putin in dubii ... nu ma intreba de ce pentru ca modelul imi placea foarte mult. Cred ca m-ai ajutat putin sa ma decid!

    RăspundețiȘtergere
  4. O tinuta foarte potrivita pentru sezonul in care ne aflam. Si deloc departe de ceea ce port si eu de obicei. :) Privirea este atrasa de bluza si cercei, evident. :)

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...