miercuri, 14 octombrie 2015

OOTD-Fusta midi/Midi skirt

Hello my dear ladies! Ieri vă arătăm ce colete am mai primit și v-am promis postări de tip OOTD.Aș fi vrut să amân ședința foto pentru o zi cu soare pentru o calitate mai bună a pozelor, dar cred că doar visez la soare, având în vedere prognoza meteo pentru perioada următoare.Cum sunt pe principiul ,,Nu lăsa pe mâine ce poți face azi'', am ieșit pe seară la pozat.


Vedeta de azi este fusta Choies.M-a atras culoarea, atunci când am realizat comanda, lungimea nu mă favorizează foarte mult, dar trebuie să explorez mai multe stiluri.

AM PURTAT/I WORE:

Pantofi depurtat.ro
Bolero-random

Fusta este mărimea S, are fermoar la spate,iar cordonul din talie e perfect, mai ales că fusta e o idee mai lărguță, și așa am putut să o mai reglez în talie.O mai găsiți pe roșu și negru. Recunosc că sunt fană culoarea roz, așa că am preferat acestă variantă. Mă gândeam că o să fie dintr-un material foarte subțire, dar este un material ok, foarte moale, și merge chiar și toamna. Se așează foarte bine, e și ușor de călcat(urăsc călcatul).Îmi place foarte mult mai ales că e și cu talia mai înaltă.

TRANSPORTUL este gratuit indiferent de valoarea comandată/FREE SHIPPING wordwide no matter the order!














La vreo 12 grade, am lăsat bolero-ul pentru o poză la mânecă scurtă:) Îmi e așa dor de vară.

VĂ PLACE ȚINUTA MEA? VĂ AȘTEPT PĂRERILE, CU DRAG!


7 comentarii :

  1. Foarte buna alegere si imbinare de elemente, culori si texturi insa piese de rezistena cred ca e fusta ;) Imi place ca e midi si e roz ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti sta super bine asa...si mie imi place culoarea roz si eu am o gramada de haine ...App am vrut sa te intreb de multe ori ,dar am uitat din ce oras ne incanti cu aceste minunate poze...???

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa fusta! O admir si eu de ceva timp pe site insa nu stiam cum se aseaza dar m-ai convins!

    RăspundețiȘtergere
  4. Draguta tinuta si fusta e simpatica! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. O tinuta foarte frumoasa. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. O tinuta foarte frumoasa. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  7. O tinuta foarte frumoasa. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...