joi, 22 octombrie 2015

Poftiti la fulare cochete

Vine, vine...iarna!Împodobeste, mama, bradul! Da,dragele mele, afară nu este toamnă,ci iarnă. Mai lipseste zapada și tabloul e complet.Calendarul spune că e toamnă, termometrul spune altceva. Eu zic că e cazul să ne îmbrăcăm gros,dacă nu vrem să ne prindă cu pași repezi răceala.

Cu toate că iubesc toamna, anul acesta nu m-am putut bucura cum trebuie de zile de toamnă călduțe, am trecut direct la iarnă. Pentru că vreau să mă protejez de răceală, am scos de la naftalină toate hainele groase. Azi, însă bătea un vânt afară, și am căutat un fular și mi-am dat seama că am mai uitat din haine la părinții mei și că trebuie să îmi cumpăr mai multe fulare. Cum am probleme cu gâtul mai mereu, trebuie să am o grijă și mai mare pentru a mă feri de gripa sau guturai.

Am căutat pe site-ul e-lenjerie.ro modele de fulare și am fost plăcut surprinsă să găsesc fulare atât de frumoase.Eu le-aș lua pe toate, dar va trebui să mă opresc doar la 2.

M-am îndrăgostit iremediabil de fularul Larissa. E delicat și elegant, perfect pentru a da un touch de glamour oricărei ținute.Este realizat din cea mai bună calitate, așa că o să reziste mult timp.


De pe site, mi-a placut si fularul de mai jos.Click pe imagine pentru mai multe detalii. Îmi place că e tare jucăuș, perfect pentru ținute casual. Este realizat dintr-un material de calitate, ce simpatici sunt ciucurașii îmi plac mult!



CARE ESTE PREFERATUL VOSTRU?

Un comentariu :

  1. Imi plac fularele si esarfele! :)
    Cand e ger - desi port rar caciula - imi acopar toata moaca (doar ochii mi se mai vad) :) Sunt fan fulare! Si ma bucur ca se poarta (aflu de la tine; multumesc), din nou, cele cu ciucuri, pentru ca sunt vesele si pentru ca am cateva si anul acesta n-o sa mai par... excentrica purtandu-le! :))
    Weekend frumos iti doresc!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...