vineri, 30 octombrie 2015

OOTD: Bluza Choies cu dantela

Dragele mele, e week-end, ba chiar e și Halloween Party. Ținuta de azi e departe de a fi de Halloween, dar pot spune că de la postare la postare, am căpătat încredere în mine și îmi place la nebunie cum au ieșit pozele. Am și un fotograf destul de răbdător, care mă susține în aceste frumoase proiecte.

Veniți cu mine, să vedeți ședința foto?



AM PURTAT/I WORE:



cizme, geantă-random



Bluza Choies este de-a dreptul superbă. Partea dantelată o face atât de delicată, creează un efect vizual care acaparează toate privirile. Mărimea comandată este M, mi se potrivește perfect. Eu am ales o variantă mai casual de a purta această bluză deși merge clar cu o fustă elegantă. Este dintr-un material subțire, dar ce nu s-au inventat paltoanele? În schimb partea brodată îmi place enorm de mult, și este o broderie de calitate.








Cerceii Choies sunt foarte frumoși și au costat foarte puțin.Sunt fană bijuterii de tot felul.












Câteva poze cu decor de toamnă!






Sper că v-a plăcut ținuta mea! Vă aștept cu drag impresiile!


13 comentarii :

  1. Foarte frumoasa bluza <3 o vazusem si eu si mi=a facut cu ochiul. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa bluzita, sa o porti sanatoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Hi hi si eu am bluzița ca a ta. Mi se pare suuuper frumoasa si atrage instantaneu intrebarea: "de unde ti-ai luat-o?" Cel putin, in cazul meu.
    Iti sta foarte bine cu ea. Pupici!

    Http://lifestylesem.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ai mare dreptate, avand in vedere broderia,e normal sa atraga privirile.

      Ștergere
  4. si eu caut tot asa ceva, insa pe bleu, doar ca pana acum in magazinele noastre am vazut doar preturi ce m-au indepartat de raioane :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O poti comanda de pe choies, avand in vedere pretul foarte mic.

      Ștergere
  5. Multumesc mult! Bluza e de efect, broderia face totul!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoasa bluzita si culoarea <3
    Sa o porti cu drag! :-*

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place cum ai strans parul, la inceput am crezut ca l-ai tuns! In orice caz, lasa sa se vada bine bluza la gat, chiar este deosebit modelul, ca si culoarea pastelata1

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e tuns, e prins cu un elastic gen bentita. E o bluza frumoasa foc.Multumesc mult!

      Ștergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...